er hebben weer een heel stel Wolliewatjes hun weg naar hun nieuwe bazen gevonden. Ik stel ze even voor:
Dit ponytje is er eentje van een tweetal. Het appaloosaatje dat verderop staat is zijn broertje. Het was een heel gedoe om ze bij elkaar passend te krijgen omdat de appaloosa gewoon alleen maar groot wilde zijn. Ik heb hem twee keer gemaakt met de bedoeling de tweede kleiner te krijgen maar ondanks het feit dat het frame een heel stuk lager en korter was werd het paardje vrijwel net zo groot als zijn voorganger. Toen heb ik het paardje hieronder over gemaakt, en wel groter, en hoezee, toen waren ze ongeveer even groot!

Het was bijna pasen, en ik kreeg een onweerstaanbare behoefte dit stel te vilten. Dit was geen opdracht, gewoon iets dat ik even moest doen

Dat heb ik wel vaker, dat ik éven tussendoor iets voor mezelf moet doen. Zo is ook het mannetje hieronder ontstaan.

Een klein vlekkenkonijntje. Heel leuk om te maken! En het werkte goed mee.

Toevallig had ik ineens twee konijnen vlak na elkaar. Na het vlekkenkonijntje werd er om een hangoor gevraagd.

Mijn zusje ging voor drie maanden naar Ierland. Om haar te vergezellen en te beschermen maakte ik dit ...ehm.... wezentje voor haar. Het is gemaakt met één van de figuurtjes van Brian Froud in mijn achterhoofd. Ik vond vooral de kraal in combinatie met de wol heel erg leuk, dat wil ik vaker gaan gebruiken. Maar ik heb nog zóveel plannen...

Hier is het broertje van het silverdapple-paardje. Die dus niet op de maat wilde zijn waar ik hem op wilde. Zodat hij uiteindelijk zijn zin kreeg.

Voor iemand een hondje gevilt dat overleden was en dat erg gemist werd.

En tot slot een katje dat ook over de regenboogbrug is. Een leuk beestje met een bozige blik.

Allemaal bedankt voor het kijken en een fijne dag!