Omdat Wolliewat nu echt een bedrijfje is vind ik dat ik elke dag mag vilten en dat doe ik dan ook. Het is zo heerlijk in mijn keuken, met overal wol en huisdieren ( mits ze niet van mijn spullen jatten, vooral de kat heeft het daar nog wel eens moeilijk mee) en dan lekker met een kop thee en Facebook erbij - voor de foto's maar ook om te kletsen met Jan en Alleman - aan een beestje te prikken....

Hier zijn de nieuwelingen:

Een vriendin van Pluttersput had twee schattige rattenbaby's en voor haar verjaardag viltte ik twee ratjes. Helaas had op dat moment de computer grote problemen, dus ik heb alleen van dit ratje een foto....

Een aanvraag voor een klein spierwit konijntje met grijze vlekken om zijn ogen en een punkkuifje.

En een Wolliewat-konijn. Naar zo'n konijn is Wolliewat dus vernoemd. Onze oudste dochter had precies zo'n konijntje toen ze klein was.

Ineens moest ik gewoon een paaskuiken maken omdat ik rare gele wol gevonden had en ik even iets wilde dat geen bestelling was

Een Tinker met heeeeeel veel behang en een heel bijzondere kleur....

En hier samen met een vriendin-Tinker die heel wat minder haar had maar die vreselijk lief was - als viltje in elk geval. Ze werkte heerlijk mee en er ging helemaal niks fout, en dat is maar zelden zo

En tot slot een zwartbont Tinkertje, ook al zo'n liefje om te maken.....
Er staan nog een aantal Wolliewatjes op de wachtlijst om hun debuut op Bokt te maken maar die mogen nog niet geplaatst worden. Die zijn een volgende keer aan de beurt!
Dank voor het kijken, groeten van Madelief!