Afgelopen week een oproepje geplaatst voor mooie, dynamische foto's van paarden om te oefenen met schetsen en aquarel. Heel veel moois mogen ontvangen en inmiddels ook één en ander uitgewerkt/geschetst
Zo ziet een schetsje eruit voordat ik aan de slag ga:
Wat fijn om te zien dat je echt schetst. Alles ziet er veel vloeiender en dynamischer uit. Vol in beweging en springt zo van het scherm af!
joey_lover
Geplaatst: 10-01-17 21:16
Gaaf! Vooral de eerste 2 in kleur vind ik echt super En dat paard dat naar z'n achterbeen hapt heb je ook erg mooi weer gegeven, lastige houding lijkt me.
Mooi zeg! Ik vind je stijl heel leuk! Knap ook hoe je de houdingen zo goed hebt gekregen, mij lukt dat nooit Als je nog een paardje zoekt om de schilderen heb ik er ook nog wel een in de aandbieding
Leuk om weer verschillende aquarellen van je te zien. Ik blijf je opbouw mooi vinden
Anoniem
Geplaatst: 11-01-17 22:13
Gaaf zeg, zit lekker veel beweging in. Ik vind het mooi dat je het niet helemaal hebt dichtgesmeerd. De achtergrond bij het veulentje vind ik wel een beetje heftig - ik weet niet of het nou door de kleur of de invulling is - maar verder vind ik het weer prachtige werken. Altijd leuk om jouw veelzijdigheid te zien
zwanepol
Geplaatst: 12-01-17 13:29
Weer super mooi werk! en ik heb maar weer op het grote rode uitroepteken gedrukt, want het is schandalig dat je dit werk met ons deelt
Laatst bijgewerkt door zwanepol op 12-01-17 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Wauw, ik reageer niet snel op dit soort topics, ik hou ook meestal niet zo van aquarellen, maar deze zijn echt heel gaaf! Ik vind het ook echt heel erg cool dat je bijzondere bewegingen zo goed weet weer te geven. Mocht je nog opzoek zijn naar een foto voorbeeld van een paard in een bijzondere beweging, dan heb ik nog wel een gave foto.
Wat gaaf gedaan zeg! Vooral die van het veulen vind ik erg mooi en origineel. Ik heb nog een aantal gave actiefoto's van vrij springende springpaarden als je het leuk vindt om dat uit te proberen