Ik heb hier nog niet zo vaak iets geplaatst, omdat ik voorheen voornamelijk kinderen fotografeerde.
Het liefste kinderen in combinatie met hun dieren. Zo heb ik aan het begin van de zomer een aantal kinderen met paarden/pony's gefotografeerd. Daarna kreeg ik steeds meer aanvragen om paarden te fotograferen, en nu heb ik deze zomer voornamelijk paarden gefotografeerd. Ik ben dus heel benieuwd wat jullie van mijn 'paardenfoto's' vinden !

Mijn foto's kun je vinden op Facebook, Instagram, of op mijn website (niet helemaal up-to-date).
Ik wil graag wat van mijn favoriete shoots van dit 'fotoseizoen' met jullie delen.
1. Een goede vriendin van mij en ik hebben altijd een hoop ideeen om uit te werken, aan het begin van mijn vakantie hebben we er weer twee uitgevoerd.

2. Ik kocht zelf een jurk voor fotoshoots. Caitlyn mocht hem uitproberen met Baron in de avondzon.

3. Begin Mei organiseerde ik samen met een kinderkledingwebshop een winactie op facebook. Je kon hierbij een outfit voor een jongen of meisje winnen, en daar vervolgens bij mij mee op de foto gaan. Martje won het jurkje voor een van haar dochters. Ze kocht er een jurkje uit dezelfde serie bij voor het zusje. Een sprookjesshoot sprak ze wel aan, en zo werden Gill en Fix geregeld om het plaatje compleet te maken (met dank aan eigenaresse Emma Vlaanderen).

4. Danique met het gewonnen jurkje en Fix

5. Denise met Gill.

6. Ook nog eentje van Gill alleen natuurlijk, zo'n mooi oog !

7. In juni had ik een 'gouden uur' shoot, met Myrthe, Maaike en hun twee knappe paarden.

8. De kleine pony 'Pony' die nog in de stal stond mocht er toch ook nog even op.

9. Halverwege Augustus stond de heide in bloei. Fay en haar pony Anna(stacia) mochten er samen tussen poseren.

10. Samen door de smalle paadjes wandelen.

11.

12. Zoveel vertrouwen in je pony dat je er haast op in slaap valt.

13. Later in Augustus een zonsondergang shoot van een cadeaubon. Ellen met haar paard mochten er deze keer op !

14. En vorige week helemaal naar de Sallandse heuvelrug gereden voor Denise en haar paard Moos.

15. En voor Jannet en Fallon.

Wat is jouw favoriete foto ?