Gemengde technieken op doek.
60x90 cm

En na een avondje schilderen ziet mijn atelier er zo uit:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CaPrIoLe`79 schreef:Als iemand steeds in elk topic van fnanne positief commentaar plaatst en dan als er iets heel anders geprobeerd wordt heel eerlijk de reactie dat hij dit niks vindt zou toch moeten kunnen? Ik denk dat ze dat liever heeft als dat iedereen denkt gadver en vervolgens een ongemeende brave reactie plaatst. Dit is ook wel echt een love it or hate it stijl, wat ook helemaal niet erg is. I love it!
HorseyDude schreef:CaPrIoLe`79 schreef:Als iemand steeds in elk topic van fnanne positief commentaar plaatst en dan als er iets heel anders geprobeerd wordt heel eerlijk de reactie dat hij dit niks vindt zou toch moeten kunnen? Ik denk dat ze dat liever heeft als dat iedereen denkt gadver en vervolgens een ongemeende brave reactie plaatst. Dit is ook wel echt een love it or hate it stijl, wat ook helemaal niet erg is. I love it!
Dacht ik ook, ieder zijn eigen smaak, iedereen is anders..
MamaMiesje schreef:Een nette kunstenaar?Dat dat kan!
![]()
Ga me niet vertellen dat jouw handen nooit onder de verf/inkt/potlood etc. zitten![]()
CaPrIoLe`79 schreef:Gaaf dat je het nu op deze manier aanpakt! Zal wel door je challenge komen. :p
Het is heel anders als normaal, maar toch blijf je zien dat deze uit jouw hand is.
CaPrIoLe`79 schreef:Als iemand steeds in elk topic van fnanne positief commentaar plaatst en dan als er iets heel anders geprobeerd wordt heel eerlijk de reactie dat hij dit niks vindt zou toch moeten kunnen? Ik denk dat ze dat liever heeft als dat iedereen denkt gadver en vervolgens een ongemeende brave reactie plaatst. Dit is ook wel echt een love it or hate it stijl, wat ook helemaal niet erg is. I love it!