Wreck This Journal wie doet er mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HaKuNaMaTa

Wreck This Journal wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:06

Afbeelding

Vele van jullie zullen dit boek wel kennen Wreck This Journal. Het boek waarvan het de bedoeling is om hem te slopen. Maar ook een boek waar je lekker creatief in kan zijn. Gewoon al je creativiteit kan je hierin stoppen, waardoor dit boek eigenlijk een persoonlijk kunstwerk word.

Een aantal jaar geleden heb ik dit boek al wel eens gehad. Maar ik heb hem uiteindelijk weggegooid omdat ik er niks meer mee deed, (Hij was alles behalve af)..

Nu werd ik door een aantal bokkers opnieuw geïnspireerd om dit boek toch maar weer eens te bestellen, en er is een hele andere draai aan gaan geven als dat ik toen deed.. Morgen komt mijn boek dan eindelijk binnen! Het bestel adres was het adres van mijn vriend, waardoor ik nu zomaar ineens 2 dagen langer bij hem thuis blijf, zodat ik mijn boek kan ontvangen, en er een hele leuke start in kan maken.

Maar omdat mijn inspiratie soms onwijs ver te zoeken is, bedacht ik me dat het misschien leuk was om een recenter topic aan te maken. En dat we van elkaar ideetjes op kunnen doen, door onze ''kunstwerken'' met elkaar te delen.

Wreck This Journal is op Bol.com in 2 varianten te bestellen. Namelijk de normale variant, deze kost 12.99.
En je hebt dan ook de Wreck This Journal Everywhere, dit is een kleine uitvoering van dit boek, en deze kost 8.99

Heb jij dit boek ook? Of zit je er aan te denken om dit boek aan te schaffen, dan is dit het perfecte topic voor jou! Klets gezellig mee, en laat jouw Wreck This Journal zien.

onbarefeet

Re: Wreck This Journal wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:13

Hmm.. ik heb de grote en de reis-variant (mini). Beide nooit afgemaakt, maar je maakt me wel weer wat gemotiveerder nu :+
Kan ik mee doen met de kleine versie? Vind dat wat prettiger, aangezien ik redelijk vaak onderweg of van huis ben en er dan tijd voor heb :j

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:13

Die van mij ligt nog steeds opgeborgen :') misschien dat ik na mijn examens hem toch maar weer eens moet pakken :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:15

Onbarefeet: tuurlijk super leuk!! Wreck This Journal is Wreck This Journal, of het nou de grote of de kleine is!! Ik ben erg benieuwd naar wat je er van gemaakt hebt tot nu toe!! *\%/*

Marie_L Jaaa leuk idee!!

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:17

Volgens mij twee bladzijden gedaan, en er toen nooit weer naar omgekeken :o

Ik ga proberen er weer mee te beginnen. En dan maar even kijken hoelang ik het volhoud :=

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:20

MariaMaaike, leuk!!:D

Had dit zo snel niet verwacht hihi! Ik kijk echt uit naar morgen.. Dan komt hij EINDELIJK binnen!! Dan meteen even een ritje action, voor waterverf, potloden ect....

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:23

Ik zit er al een tijdje aan te denken om er eentje aan te schaffen, maar zijn het grotendeels echt creatieve opdrachten zoals tekenen/schilderen etc, of voornamelijk van die opdrachten als 'neem hem mee onder de douche'?
Want ik kan er niks aan doen, maar dat vind ik gewoon zonde van het werk. :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:24

Paris_ schreef:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om er eentje aan te schaffen, maar zijn het grotendeels echt creatieve opdrachten zoals tekenen/schilderen etc, of voornamelijk van die opdrachten als 'neem hem mee onder de douche'?

Vooral dat tweede :D

Nachtje in de ijskast, er overheen rijden met je fiets, het als handdoek gebruiken, etc.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:26

Sokje_6 schreef:
Paris_ schreef:

Nachtje in de ijskast, er overheen rijden met je fiets, het als handdoek gebruiken, etc.

Het scheelt wel dat je er je eigen draai aan geven kan, Dus zie jij in een opdracht heel iets anders richting het creatieve.. dan maak je het gewoon wat creatiever,..

Je kan ook eens op Youtube kijken, daar staan hele leuke filmpjes!

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:27

Leuk! Mag ik mij hier ook melden?
Ik wou dit boek al lange tijd kopen, maar omdat ik twijfelde of het wel wat voor mij (alles behalve creatief) zou zijn heb ik hem nooit aangeschaft. Zaterdag kwam ik hem weer ergens tegen en toen begon het weer te kriebelen, dus heb ik hem toch maar besteld en als het goed is word mijn wreck this journal everywhere morgen bezorgd, ik ben echt ontzettend benieuwd en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:28

Ik dacht dat ik wel wist waar ze lagen, maar ik kan die kleredingen niet vinden :') Zal een foto posten van mijn favoriete 'werk' zodra ik hem heb :D

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:29

Desiree_2001, welkom!!! Leuk dat je er ook mee beginnen gaat!

onbarefeet, is goed!! Tijd genoeg toch haha!

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:33

aMomentLT schreef:
Sokje_6 schreef:
[quote="Paris_"
[/quote

Het scheelt wel dat je er je eigen draai aan geven kan, Dus zie jij in een opdracht heel iets anders richting het creatieve.. dan maak je het gewoon wat creatiever,..

Je kan ook eens op Youtube kijken, daar staan hele leuke filmpjes!

Dit ja :j Ik vind het ook doodzonde om er mee onder de douche te gaan e.d, maar je kunt er wel een hele leuke draai aan geven.

Bijvoorbeeld dit:
Afbeelding

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:34

Precies! Dat maakt hem wel weer echt heel leuk!!

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:37

Gevonden :D

Afbeelding
Ik zat nogal in mijn emo-periode toen ik de grote maakte.. := Had hem blijkbaar ook al bijna helemaal vol hahaha

Afbeelding
En aanschouw: Roger, mijn favoriete werk in het mini-boekje :') . Alles daar in is ook vrij-recent en nog bijna helemaal leeg.
EDIT: 23 oktober 2014, valt wel mee hoe recent dat is _O- Kan me gelukkig nog steeds prima in de tekening vinden

Ik heb er zin in :j

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:39

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:40

Ik vroeg me af of de kleine hetzelfde is als de grote of dat er andere opdrachten in zitten?

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:40

onbarefeet schreef:
Gevonden :D

[ [url=m/0YDUyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zat nogal in mijn emo-periode toen ik de grote maakte.. := Had hem blijkbaar ook al bijna helemaal vol hahaha

[ [url=m/HcodD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En aanschouw: Roger, mijn favoriete werk in het mini-boekje :') . Alles daar in is ook vrij-recent en nog bijna helemaal leeg.

Ik heb er zin in :j

Oohh heeel gaaf!! Ook echt heel gaaf getekend!

Ben blij dat het avond is, zo maar eten denk ik en naar bed, dan is het eerder morgen.. Kan alleen morgen niet meteen beginnen bedenk ik me net.. Want alles met stift doen vind ik niks! Wacht..... die fruitstickertjes... kan wel, die ga ik mooi stelen hier.. En dan later op de dag bij ons thuis ook nog..

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 16:42

BeSen schreef:
Ik vroeg me af of de kleine hetzelfde is als de grote of dat er andere opdrachten in zitten?

Jaa, daar zitten de zelfde in, althans, voor zover ik het heb kunnen vergelijken..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:42

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:45

aMomentLT schreef:
BeSen schreef:

Jaa, daar zitten de zelfde in, althans, voor zover ik het heb kunnen vergelijken..

Niet echt, er zitten meer dingen in voor buitenshuis en ook redelijk wat pagina's waarbij je zelf kan bedenken wat je er mee doet (zie: mijn Roger :'))

Maar dit topic bestond dus al? Dan ga ik daar eens in kijken

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:48

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:51

Ah! Super tof! Had er wel eens van gehoord, maar er nooit echt werk van gemaakt. Ga 'm gelijk bestellen :')

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 17:18

Laten we genieten van dit topic voor hoelang hij nog mag bestaan!!'

assileM Leeuk! welke ga je nemen?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:30

Ik zou gewoon het gesprek voortzetten in het topic dat eerder is genoemd ;)
Is gezelliger ook!