Vele van jullie zullen dit boek wel kennen Wreck This Journal. Het boek waarvan het de bedoeling is om hem te slopen. Maar ook een boek waar je lekker creatief in kan zijn. Gewoon al je creativiteit kan je hierin stoppen, waardoor dit boek eigenlijk een persoonlijk kunstwerk word.
Een aantal jaar geleden heb ik dit boek al wel eens gehad. Maar ik heb hem uiteindelijk weggegooid omdat ik er niks meer mee deed, (Hij was alles behalve af)..
Nu werd ik door een aantal bokkers opnieuw geïnspireerd om dit boek toch maar weer eens te bestellen, en er is een hele andere draai aan gaan geven als dat ik toen deed.. Morgen komt mijn boek dan eindelijk binnen! Het bestel adres was het adres van mijn vriend, waardoor ik nu zomaar ineens 2 dagen langer bij hem thuis blijf, zodat ik mijn boek kan ontvangen, en er een hele leuke start in kan maken.
Maar omdat mijn inspiratie soms onwijs ver te zoeken is, bedacht ik me dat het misschien leuk was om een recenter topic aan te maken. En dat we van elkaar ideetjes op kunnen doen, door onze ''kunstwerken'' met elkaar te delen.
Wreck This Journal is op Bol.com in 2 varianten te bestellen. Namelijk de normale variant, deze kost 12.99.
En je hebt dan ook de Wreck This Journal Everywhere, dit is een kleine uitvoering van dit boek, en deze kost 8.99
Heb jij dit boek ook? Of zit je er aan te denken om dit boek aan te schaffen, dan is dit het perfecte topic voor jou! Klets gezellig mee, en laat jouw Wreck This Journal zien.

misschien dat ik na mijn examens hem toch maar weer eens moet pakken

Kan me gelukkig nog steeds prima in de tekening vinden