Omdat ik in April nu 3 jaar fotografeer wilde ik weer eens een topic openen met mijn 15 favoriete foto's! 2015 was echt een topjaar voor mij qua fotografie! Mooie paarden voor mijn lens gehad, veel gereisd en een hoop lieve nieuwe mensen leren kennen
Ik heb afgelopen week mijn eerste fotoreportage van 2016 gehad en er staan nog vele fotoreportages gepland o.a bij de prachtige bloesems! 
Kijk en geniet
Welke was jouw favoriet? 1. Met veel plezier ben ik al een hoop keren bij Anna langs geweest om haar parels op de foto te zetten. Dankje Anna!
NAS en WPCV goedgekeurde dekhengst Pjotr 

2. Toen kwam het bloesem seizoen. Deze shoot is 1 van mijn favoriete series ooit geschoten

3. Bij de witte bloementjes. Ook 1 van mijn favoriete series!

4. Een foto gemaakt in mei. Omdat ik geen sneeuw heb gefotografeerd dit jaar heb ik het er maar gewoon in gephotoshopped

5. Knappe Santos mocht natuurlijk ook niet ontbreken. 1 van de makkelijkste modellen ooit haha!

6. Mijn favoriete licht: Het gouden uur

7. Op het strand van Castricum

8. Op het strand van Wassenaar

9. Ik had de eer om Britt Dekker op de foto te zetten met knappe Eve

10. Moeilijk kiezen maar dit is dan toch denk ik mijn favoriete foto ooit gemaakt!

11. Iemand die ik al meer dan 10 keer voor de lens heb gehad is Danielle met haar geweldige paarden. En het is elke keer gezellig

12. De eerste en enige meeting waar ik aan heb meegedaan. Hij was top georganiseerd door Phillipine!

13. STORM! De gave haflinger van Lisa op het strand van Noordwijk. Ook te volgen op instagram: haflinger_storm

14. Thema shoot met Mandy! Dit jaar wil ik meer thema shoots gaan doen. Heb jij een leuk idee? Pb staat altijd open!

15. En als laatste ben ik in december naar Noorwegen geweest om de instagram beroemde duo Matilde en Batman op de foto te zetten. Te volgen op instagram met 177K followers: Matildebrandt

Dankje voor het kijken
Reacties zijn altijd leuk!Benieuwd naar meer topics van mijn werk?
Topic vorig jaar - [FK] [FOTO] Fotojaar van Minh Dan Vu Fotografie
Roodkapje shoot met Mandy - [ITP] Themashoot Roodkapje - door Minh Dan Vu Fotografie
Haflinger Storm met Lisa - [ITP] Haflinger Storm op het strand door Minh Dan Vu
Dagje heide - xMiinh @ [ITP] 9 modellen op de prachtige paarse heide!
Danielle op de heide - [ITP] Moeder en dochter prachtig vast gelegd op de paarse hei!
Lisette en Lisa Strand - [ITP] Strand sfeer foto's! minh dan vu fotografie!
Mandy gouden avond - Chanel_Spies @ [ITP] Gouden foto's van mijn zusje op het witte paard!
Daisy met Miralda op de hei - [ITP] Miralda mijn witte sprookje by Minh Dan Vu
Mandy tussen de witte bloemen - [ITP] Sprookjesfoto's van Mandy & Zafire tussen de witte bloemen!
Daphne en rambo op de hei - [ITP] Fotoshoot met shetlander Rambo
Emma Stal de Wilde op het strand - Manda @ [KS-ITP] Emma 4 maanden en mooie foto's aan zee!
Floris gouden avond - [ITP] Knappe fries bij gouden avondlicht door Minh Dan Vu
Santos en Marleen - [ITP] Santos door Minh Dan Vu Fotografie
Indian Summer - [KS-ITP] Indian Summer prachtig op de foto gezet door Minh dan vu
Floris bij de bloesem - [ITP] Floris in de roze bloesem! Door Minh Dan Vu Fotografie
Emma Stal de Wilde - Manda @ [KS-ITP] Schitterende foto's van ons prachtig luxe valk meisje!
Pjotr van Stal de Wilde - Manda @ [ITP] Fotoshoot van mijn prachtige hengst In de ban van Pjotr
* Op alle foto's rust een copyright. Gebruik zonder toestemming is niet toegestaan.
Heerlijke sfeer en het paard en het meisje lijken oprecht zo te genieten. Heel lieve foto!
Wat een gave platen maak je zeg