[FOTO] CreatingMoments, het jaar van leren en genieten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phiep

[FOTO] CreatingMoments, het jaar van leren en genieten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 17:29

Na alle geweldige jaaroverzichten van alle fotografen te hebben gezien is het bij mij toch ook gaan kriebelen en heb ik ook besloten om mijn eerste jaaroverzicht te maken. Dus hierbij:

CreatingMoments Fotografie, mijn jaar van leren en genieten!

In Februari ben ik begonnen met CreatingMoments Fotogragfie, want na jaren mijn camera te hebben laten verstoffen kreeg ook ik het 'fotografievirus' te pakken. Ook heb ik me ingeschreven voor mijn allereerste fotomeeting! 28 februari was het zover en ben ik afgereisd naar de Groote Keeten, waar mijn eerste meeting een succes was en ik besloot dat er nog vele zouden volgen!

Afbeelding

In Maart is er veel gebeurd. Als eerste is mijn Facebookpagina online gegaan en heb ik bij mijn eigen 'vrije' fotomeeting leuke honden op het strand mogen fotograferen. Maar dat is nog lang niet alles, want ik heb ook mogen fotograferen bij een jachttraining, wat was dat gaaf! Hiernaast was mijn tweede fotomeeting ook een feit. En als klap op de vuurpijl werd mijn eerste fotoreportage werkelijkheid. Al met al een heerlijke fotografie maand!

Afbeelding

In April ben ik begonnen met het fotograferen van 3 prachtige herder kruisingpups, heerlijke beestjes! Ook had ik weer een aantal meetings. Één met honden in Portugaal en toen mijn eerste 'eigen' georganiseerde meeting (overgenomen van een andere Bokker) in Rockanje. Wat was het leuk om zelf een meeting te organiseren! Het was dan ook een heerlijke dag waar ik veel geleerd heb.

Afbeelding
Afbeelding

In Mei heb ik eindelijk mijn favoriete camera kunnen aanschaffen, de Canon 7d *\o/*. Hier ben ik nog steeds heel blij mee! Meteen dezelfde dag had ik een zonsondergang meeting met een aantal leuke paarden in Scheveningen. Wat een verschil met mijn nieuwe camera, maar wel even wennen. Een aantal dagen later had ik mijn tweede fotoreportage met Isa en haar Chico en heb ik de schattige labradoodle pup van een vriendin op de foto gezet. Als laatste heb ik in mei mijn allereerste eigen (echt eigen) fotomeeting georganiseerd, wat een ervaring!

Afbeelding
Afbeelding

In juni heb ik een leuke mini meeting georganiseerd met bloemen in Hoofddorp, waarbij zowel honden als paarden op de foto werden gezet. Ook heb ik deze maand een workshop actiefotografie gevolgd, waarbij ik veel geleerd heb. En ben ik samen met een hele goeie natuurfotograaf gaan fotograferen in de AWD, waarbij de vosjes natuurlijk ook op de foto moesten :o .

Afbeelding

In juli heb ik prachtige Tinkers op de foto mogen zetten in Kootwijkerzand. Had een vriendin een nestje Border collie pups waar ik natuurlijk foto's van moest maken en waarbij een van de pups mijn hart heeft gestolen <3 . Als laatste heb ik deze maand ook heerlijk gefotografeerd in dierentuin Blijdorp, dat blijft leuk.

Afbeelding
De kleine deugniet kwam aanlopen met een veger haha
Afbeelding

Augustus was een rustige maand met alleen het fotograferen op mijn georganiseerde speciale fotomeeting bij stal de Leyehoeve, waar ik prachtige arabieren voor mijn lens heb gehad en daarna was er een gezellige BBQ.

Afbeelding

September is voor mij een bijzondere maand geweest qua fotografie. In deze maand heb ik namelijk een speciale fotomeeting genaamd 'Een sprookje in een foto' georganiseerd en heb ik hierbij voor het eerst gewerkt met een MUaH (Make-Up and Hair). De modellen waren Emma en Tessa, die het geweldig deden. Hiernaast hebben we ook de hulp gehad van twee geweldige MUaH's, namelijk Pamela en Estelle. Als laatste waren er ook nog eens prachtige accessoires gemaakt door Ren. Ook heb ik die maand twee prachtige Northern Inuit Dogs op de foto mogen zetten, wat een machtig ras! En last but not least had ik twee leuke goldens en een Berner Sennen voor mijn lens.

Afbeelding
Afbeelding

In oktober heb ik weer een fotoreportage gehad met Renate haar hond Binka en haar verzorgpaard Ginny, wat was het weer leuk! Hiernaast heb ik ook een mini herfst meeting georganiseerd en heb ik de super schattige pup van een vriendin van mijn moeder gefotografeerd.

Afbeelding

Op 1 november heb ik mijn laatste fotomeeting van het jaar georganiseerd met de naam 'Catching the Fall'. De meeting was geweldig en de modellen ook. Akita Lente zal voor mij altijd een speciaal model blijven <3 .

Afbeelding

In december heb ik alleen mijn eigen honden en de honden van mijn tante gefotografeerd, wat ook leuk was :).
Afbeelding

Uiteindelijk een hele beschrijving geworden, oeps :'). Dus respect aan degene die het helemaal gelezen hebben!
Hopelijk genieten jullie van hoe CreatingMoments Fotografie begonnen is en reacties zijn altijd leuk.

Op een goed 2016 waar ik hopelijk mooie nieuwe momenten kan creëren!

Brenda_85

Re: [FOTO] CreatingMoments, het jaar van leren en genieten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:13

Wat een gave foto's!! De laatste vind ik erg leuk effect en van de paarden op het strand zijn erg mooi.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:46

Phiep wat ben je vooruitgegaan zeg! Die foto van het paard in zee in April kende ik nog niet; machtig! Ik hoop met jou nog meer samenwerkingen aan te kunnen gaan in 2016, maar, met wat nu gepland staat, komt dat denk ik wel goed! ;)

Roannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 00:50

Wauw! Echt prachtige foto's! <3

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 01:03

Prachtig!!
Ik heb dat echt niet met iedereen die zich hier op bokt fotograaf noemt.
Maar hij mag die naam wel dragen, wauw!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 02:05

Wauw Phiep wat een gave foto's! Je bent echt ontzettend vooruit gegaan :D

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 06:38

in 1 woord : wauw !!! Wat een mooie foto's maak jij zeg !!!

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 07:09

Wauw, ik ben erg fan van je stijl! Er zitten gave platen tussen (vooral de hondenfoto's en de foto die nu in uitgelicht staat) en als je dit jaar pas begonnen bent met serieuzer fotograferen, ben ik heel benieuwd naar wat 2016 jou gaat brengen. Ik zal je met waardering blijven volgen in ieder geval!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 08:06

Wat een prachtige foto's! Wauw! :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 08:56

Wat zie je ontzettend goed je vooruitgang in dit topic!! Wauw! Vooral niet terug laten verstoffen haha!

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 10:46

Iedereen heel erg bedankt voor alle prachtige reacties!
En @laughterline, mijn camera zal nooit meer in het stof komen te liggen haha

xJikke schreef:
Phiep wat ben je vooruitgegaan zeg! Die foto van het paard in zee in April kende ik nog niet; machtig! Ik hoop met jou nog meer samenwerkingen aan te kunnen gaan in 2016, maar, met wat nu gepland staat, komt dat denk ik wel goed! ;)

Dank voor het compliment Jikke! We gaan weer wat mooie samenwerkingen meemaken dit jaar, dat weet ik zeker :D

bruintje123 schreef:
Prachtig!!
Ik heb dat echt niet met iedereen die zich hier op bokt fotograaf noemt.
Maar hij mag die naam wel dragen, wauw!

Dit compliment is toch echt wel geweldig om te horen, heel erg bedankt Bruintje123!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 10:55

Wat een prachtige foto's!! Echt een heel mooie stijl.

Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je in de zomer graag eens voor een shoot geboekt.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 11:03

Waauuw wat een super stijl heb jij!
2 foto's vind ik heel bijzonder!
Die rennende hond in de bloemetjes, en de hond met de vlinder.
(brutale vraag) Maar was die vlinder daar echt zo of is het ps ? := :oo

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 11:08

Mooie foto's <3

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 11:23

melody7 schreef:
Wat een prachtige foto's!! Echt een heel mooie stijl.

Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je in de zomer graag eens voor een shoot geboekt.

Met mijn OV kan ik door heel Nederland en een uur a twee in de trein zitten in niet heel erg ;)
Dus als je nog eens een shoot wil boeken laat het me dan maar horen, lijkt mij in ieder geval heel leuk!

amkeVH schreef:
Waauuw wat een super stijl heb jij!
2 foto's vind ik heel bijzonder!
Die rennende hond in de bloemetjes, en de hond met de vlinder.
(brutale vraag) Maar was die vlinder daar echt zo of is het ps ? := :oo

Dank voor het compliment! Oh en brutale vragen vind ik helemaal niet erg haha.
De vlinder is inderdaad met fotoshop gedaan, mijn eerste keer dat ik zoiets deed.
:P

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 11:33

Wat een prachtige foto's zeg! Hoe ver van huis ga je voor een fotoreportage? (Wij zitten in de buurt van Zwolle. :) )

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 11:58

Coloured schreef:
Wat een prachtige foto's zeg! Hoe ver van huis ga je voor een fotoreportage? (Wij zitten in de buurt van Zwolle. :) )

Dank voor je compliment!
En ik kom in heel Nederland, dus laat het maar weten wat je zou willen. Ben overal voor in *D

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 11:59

wow wat een mooie foto's maak jij! ik reageer bijna nooit in foto topics maar vond deze het reageren waard +:)+

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:14

Hele mooie foto's!

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:48

waaauw, wat heb jij een mega gave stijl zeg! ben er helemaal weg van! echt heel erg gaaf! als je nog eens je portfolio wil uitbreiden met leuke appaloosa's of een super knappe berner senna hond stuur je maar een PB! :D (of ik stuur jou gewoon een pb of je langs wil komen O:) )
Laatst bijgewerkt door sajavado op 04-01-16 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:51

Jeetje, wat een gave foto's!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 14:10

Zo , jij creeert inderdaad momenten en weet blijkbaar, vooral met de honden, precies het goede moment te vangen. Prachtige foto's.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:20

Wauw schitterende foto's! Wat heb je een prachtige style :D

Vagebond2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:46

Wauw, wat een prachtige foto's maak jij zeg1!! <3 En wat een prachtige style! <3
Heel erg veel succes gewenst in 2016, maar dat gaat wel goed komen denk ik! :j

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:51

Een heel mooi overzicht :D Je maakt prachtige foto's!