Volgens mij is het al een tijdje terug dat ik een topic op UK heb geplaatst. Nu ligt het tekentempo bij mij niet hoog, heb ik een huge artblock gehad en daar probeer ik nu gaandeweg uit te komen. Daarnaast was mijn plezier in het plaatsen op UK ook wat vergaan. Toch doe ik weer een poging en hoop ik dat deze tekening, dat nog een work in progress is, in de smaak zal vallen.

Een lange tijd geleden, twee maand als ik het goed heb, zocht ik een leuke foto uit het aanvraagtopic. Hierbij vond ik een foto van bokker ponycrosserr. Zij had een foto geplaats van haar paard Macoemba.

Toen een schets gemaakt. Om verwarring en discussie te voorkomen, ik heb deels overgetrokken, deels niet. Het geeft geen excuus en ben er absoluut niet trots op (en ja, ik was volgens mij ook de persoon die er vel op tegen was
). Linkeroor gedaan en klein deel links, om een opstapje te hebben. Tijdens het tekenen zelf bij de neus bijvoorbeeld heb ik nog het één en ander aangepast waardoor die wel goed was.In elk geval, ik werk met GIMP, een gratis tekenprogramma. Ik gebruik een computermuis. Verder maak ik geen gebruik van colorpicken en uhm...volgens mij was dat het wel. Nu natuurlijk de WIPjes

Een oor

Beide oren en neus

Waar ik op dit moment ben

En hoe het er uit ziet met afgemaakte stukken. Vind ik een vrij hip beeld geven

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs,
Nayomie
de 'tegen' ligt wat mij betreft bij de mensen die het verzwijgen en onterecht complimenten over de anatomie gaan vangen