Ooit is mijn hobby modelpaarden bewerken en beschilderen via bokt begonnen. Nu, bijna 6 jaar later kan ik hier nog steeds mijn creativiteit in uiten. Ik laat jullie graag wat projecten door de jaren heen zien. Ik zal bij mijn eerste modelpaard 'Verlinda' beginnen.

Dit was mijn eerste beschilderde modelpaard genaamd Verlinda. Zij was tevens ook mijn eerste bewerkte modelpaard, omdat ik haar hoofd had iets had aangepast. Verlinda betekende veel voor mij, ondanks dat het 'maar' een manegepaard was. Zij is ingeslapen vanwege de artrose in haar botten. Hierdoor had ze veel pijn tijdens het bewegen en was dit besluit dan ook een wijs besluit.

Ongeveer een jaar later heb ik haar opnieuw beschilderd, omdat mijn schilder,- en bewerktechnieken zich verbeterde.

Dit is het resultaat van dit jaar. Een modelpaard dat in uitstraling zo bewerkt is dat ze sprekend op mijn ''oude liefde'' lijkt. Ik heb het model naar een merrie veranderd, haar hals aangepast en haar hoofd zo bewerkt dat ze overeenkomt met het echte paard.
Met deze hobby wil ik andere graag de gelegenheid geven om hun paard op een originele manier te vereeuwigen. Ik weet hoe het voelt om een paard te verliezen waar je veel om geeft. Een 3D model kan hierdoor bijdragen aan het verwerken van het verdriet. Hieronder volgen een aantal foto's van modelpaarden en overige huisdieren die door een aantal van mijn klanten zijn gemaakt. Ik heb toestemming voor het openbaar stellen van de afbeeldingen in verband met het auteursrecht.