Sinds vorige jaar trotse verzorger van een lieve merrie genaamd Xara.
Wat eerst voorzichtig en afwachtend was... is uitgelopen tot jeukende handen

Naja, het begon met heel stiekem een cadeautje maken. In April zal ik haar een jaar verzorgen en hoe doe je dat? Door een cadeau te geven! Maar ik twijfelde over wat... dusja. Waarom niet misbruik maken van de situatie? Eigenaresse een week op vakantie.. Ik vind fotograferen en vooral digitaal tekenen erg leuk... dus ik had het nieuwe hoofdstel uit de kast getrokken. Paard geparkeerd in de paddock en foto's maken, in hoop dat niemand mij zag en het door zal vertellen

hij is op Plexiglas afgedrukt en eigenaresse was erg blij met het cadeau (achteraf was het tegelijk ook nog haar verjaardag.... win win situatie!
) 
Eindresultaat:

Daarna zat ik in de paddock en Madame kreeg opeens een hyper aanval terwijl ik mobiel met camera in mijn hand had... omdat ze zo mooi stond te kijken naar de verte.

Deze is gefilmd... iemand die een video editor kent? Die ik had doet het niet meer... kan geen speedpaints meer maken
Daarna werd ik spontaan verliefd op sfeer foto's van witte paarden... ik op internet zoeken en zoeken maar vond geen geschikte stockfoto's.. Dacht er nog aan.. misschien modellen zoeken om Photoshoots mee te doen.... maar hé
Xara is wit... 
Heeeel verliefd op deze... zoveel moeite en tijd in gezeten... ik kijk hoe het volgende project word.. anders komt die mooi op mijn kamer

Sinds ik nu al een week foto's zit na te bewerken... beginnen mijn handjes weer te jeuken! Naar een nieuwe portret of een staande foto van haar.
Schets van de protret is er al! Spierwit moet die haast worden
(beetje zo'n sfeertje: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/a6/63/2f/a6632fa6868468f53b5ddc7538ff8229.jpgp )

Volg maar weer voor updates

Hele fijne, natuurlijke stijl, het lijkt echt net echt!