Ik had het net al in het topic gezet, ik ben nu een beetje aan het rondprutsen om digi's te maken. Ik teken graag en ik dacht, waarom probeer ik niet eens een digi te maken? Wie weet is het wel leuk. Ik heb dus op paint geprobeerd wat te klooien en op een ander programma maar die zitten me allebei niet. Zijn er misschien andere programma's die fijn zijn om uit te proberen? Zo ja zeg er maar eens een, dan kan ik verder met klooien en prutsen op digi
Eerste versie van photoshop is gratis en legaal te downloaden via hun site. Persoonlijk vind ik paint tool sai fijner, maar die moet je dan kopen of illegaal downloaden.
Oke het volgende dilemma Hoe teken je de schets over en haalt daarna de foto weg zonder schets weg te halen?? En hoe gebruik je filters? (ik wil met oefenen even filteren zodat ik een beetje weet hoe je met alle kleuren moet werken)
Oke bedankt ik ga even kijken Als ik het een beetje weet ga ik denk ik een topic plaatsen over deze tekening dat iedereen kan meegenieten van mijn oefenen en me kan helpen zodat ik langzaamaan weet hoe ik overal mee moet werken
en ik snap dat van die filters nog steeds niet Hoe doe je er een transparante filter op want ik zie vervagen en alles maar niks is de goede. Ik voel me net een dom blondje (ja ik ben blond) met al die vragen