Ik hoop niet dat jullie zat van mij worden (misschien een beetje maar, maargoed
)Aangezien ik steeds switch, wil ik dit topic, waarschijnlijk meerdere schetsen/tekeningen in verwerken. Momenteel heb ik nog 1 WIP aan de gang, maak je geen zorgen! Daar ga ik ook mee door, maar aangezien ik daar mijn macbook voor nodig heb (welke mijn pa vaak gebruikt) gaat dat niet alste snel

Deze welke ik momenteel aan werk is helemaal uit mijn hoofd, het kan dat die uit verhouding loopt. Maar dat maakt mij niks uit, zo ga ik aan het werk, ik ga niks veranderen mocht ik het zelf niet noodzakelijk vinden of ik erger mij er niet aan

Momenteel werk ik met GIMP 2.8 en een half-werkende tekentablet van Wacom (oudje, ongeveer 12 jaar oud), over een paar maandjes krijg ik hopelijk een upgrade (Wacom Intuos nogwattes, vooral, groter!
) had in gedachte om vandaag de Intuos Pen te kopen, maar voor de prijs en voor het formaat pas ik, dan heb ik liever paar maanden een half-werkende tablet en dan een grotere die misschien duurder is.Nu ben ik maar aan het typen, maar hier zijn de WIPs!
Het originele formaat waar ik op werk is 3000x2000, ik heb hem verkleind waardoor de kwaliteit misschien omlaag is gegaan

1)

2) Is beetje doorzichtig, dekking is 45.5 en had geen zin om dit even snel te veranderen.

3) Waar ik nu ben

Tips worden gewaardeerd, maar ik ga toch zelf mijn eigen gang, misschien gebruik ik hem wel en misschien niet.

Bedankt voor het kijken!

je ziet het niet echt super goed, en ik zit al bijna op zwart