Ik heb een erg lieve man maar sóms overschat ie me wel es.
wat erg lief is en een beetje schattig en soms overstijg ik mezelf zelfs wel eens daardoor... Maar heel vaak ga ik hopeloos op mijn bek. 
Zoals ook nu...

Mijn lieve kerel vond dat ik best goed genoeg teken om de muur in ons nieuwe huis te schilderen... Iets waar ik mijn twijfels over had want tekenen is niet schilderen ... En zo bleek ook vandaag terwijl ik wanhopig laag na laag er op deed (ja een grondlaag was slim geweest bleek ) was het resultaat alsnog.... Teleurstellend

Wie O wie kan me tips geven?

Hier zie je hoe vreselijk de verf pakte..
maar ik dacht 'ik ga er gewoon voor'... Niet gehinderd door enige kennis.. 

Het teleurstellende resultaat, hoofd is voor morgen en ik wil proberen er een meer rode/vosse gloed in te leggen door de acryl te verdunnen en ik wil de highlights meer op gevoel doen want dit werkt duidelijk niet.
(de foto is nogal uhm.. Donker)Wie kan mij zeggen of hier nog een mogelijkheid tot toonbaar maken in zit en heeft tips?
(En 'weer witten' mag ook gerust gezegd worden als er niks meer te redden is :'') )
) niet nog wat klaar krijg... En zo niet gaat de witte borstel er overheen.
Hij's een beetje.... Obees geworden...
Kont heb ik ook al een beetje van af gedaan maar erg weinig en de onderbenen heb ik proberen te verbreden. De buik wil ik ook nog iets van af halen en het bovenbeen terug meer "vorm" geven.

zeker trots zijn op wat je al hebt neergezet en lekker blijven plaatsen,
Ik werk met action maar ook met nog een ander merk dat ik nog heb maar ik weet het merk niet vanbuiten en we wonen er nog niet dus kan ook niet effe snel naar de kamer lopen om te kijken.