Ik vroeg me af of er hier meer mensen zijn die meedoen aan Camp NaNoWriMo.
Voor mijzelf is dit het eerste jaar dat ik serieus meedoe, en tot nu toe werkt het aardig. Mede omdat ik wat meer meedoe aan de 'cabin chat', waarin je elkaar een beetje kunt motiveren. Altijd handig bij zo'n groot en toch best wel energie- en tijdrovend project.
Dit jaar heb ik mijn target op 50,000 woorden staan. Ik had al grofweg 10,000 woorden toen ik begon, dus ik verwacht dat het wel gaat lukken. Op de site heb ik me ingeschreven onder dezelfde naam als hier op Bokt.
Doe jij ook mee? Misschien is het leuk je hier te melden zodat we elkaar af en toe een peptalk kunnen geven, of misschien gewoon even frustratie af te blazen omdat het totaal niet lukt (want dat kan natuurlijk ook gebeuren).
Hopelijk tot ziens in dit topic!

Je schiet in elk geval lekker op! Ik ben begonnen op 10,757 en zit nu op 15,019. Vanavond wil ik nog lekker doorgaan eraan, want ik merk dat als ik door het begin heen ben ik echt op stoom kom. Heerlijk.
Ik hou echt van droge titels.
Teaspoon murders?
Long way to go...
) en weer opgepakt, maar al snel gezien dat er toch wat mis ging. Soms is een stuk afstand dus heel goed.