Ik heb hier eigenlijk nog nooit wat gepost, maar ik vond dat het wel eens tijd werd.
Als ik teken, weet ik niet wat het wordt. Dus ik begin gewoon en zie vanzelf wel wat er op papier komt.
Ik teken meestal met een muziekie op. (Hoofdtelefoon). Tekenen kan ik niet op commando. Het is voor mij echt een gevoel. Emoties eruit gooien en ontspannen.
Nou genoeg gekletst.
Ik had een papier voor me en een fineliner. Een oude fineliner waar het Gulden prijsje nog op staat.
En ik moest wachten op een installatie van een programma op de computer. Ik 'miss ongeduld', kan niet wachten en moet dan altijd wat 'krabbelen'. Dus begon zo:
Stapje verder.

En het resultaat na een paar uurtjes met muziekie op en een oude fineliner krabbelen.

En grotere versie.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/11224901_881654315259544_8126953389041819269_o.jpg
Ik ben een ramp in inkleuren
. Maar ben wel van plan dat nog te gaan doen.En bij het afladen van de foto's zag ik pas dat mijn camera nog op 'twinkel effect' stond, Oops!
En zo uit de losse hand?! Zonder voorbeeld?! Wauwie 

Zwart/wit is alles leuk maar zodra ik ga inkleur verpest ik het haha. Ik zou het eerlijk gezegd ook zo laten. Vind het erg gaaf! 
Al bekom ik meestal wel een mooi resultaat na een paar krabbeltjes!
, echt heel erg mooi.
daar gebruik ik zelf toch echt een dikkere edding voor ^^.
Ja het duurt inderdaad wel eeuwen, maar ach. Met een muziekje erbij gaat dat prima.