Ik ben zo iemand die altijd halverwege een tekening begint aan een andere en de eerste niet meer afmaakt. Dus ik dacht ik zal eens een aantal tekeningen nemen en ze afmaken. Ik heb nu ook echt in een enorme tekendip gezeten waar ik nog steeds niet helemaal uit ben maar dat zal goed komen. Het loopt nu langzaam tegen de vakantie aan en ik moet nu nog 5 weken (eigenlijk 4
) en dan is het weer vakantie dus dat betekend meer tekentijd
Oke laten we maar beginnen
Ik zal beginnen met de doodle tekeningen. Ik hou ervan om te doodlen en ik doe het ook op school als ik mij verveel. Ik heb 3 tekeningen die ik er nog van moet afmaken. Hier komen ze:
Met de 1e ben ik nog lang niet klaar zoals je ziet. Daar moet nog heel wat aan gebeuren

Met deze ben ik bijna klaar. Gelukkig maar want deze heeft denk ik wel 11 uur gekost om hem te maken zoals hij nu is.

Met deze ben ik denk ik ook wel even zoet maar ik denk dat de eerste meer werk is dan de deze

Oke nu de realistische tekeningen. Daar zit natuurlijk het meeste werk in
Aan deze adelaar zit nog heeeeeeel veel werk. Dit is de eerste tekening waar ik met pastelpotlood werk. Oke nu lieg ik eigenlijk, het is het eerste dier in pastel

Dit is het eerste oog in pastel. Deze 2 tekeningen zijn de 1e pastel tekeningen die ik dus heb. Hier zit niet meer zo heel veel werk in maar evengoed denk ik toch wel zo'n 3 uurtjes. Misschien 4

Deze kennen er denk ik wel een paar. Ik heb deze een keer opnieuw gemaakt en die heb ik nog niet af

Aan deze zal ook nog wel wat werk zitten.

deze zullen er ook wel een paar herkennen. Onze Ariana Grande! Ik was het document waar ik het voorbeeld op had staan kwijt. Maar nu heb ik hem gevonden en kan ik weer verder. Hier zal ook nog wel wat werk in zitten denk ik.

En dan de laatste. Deze is er een die ik met houtskool wil gaan doen. Ik heb deze op school een keer getekend en nu moet ik hem nog 'inkleuren' Zoveel werk zal het denk ik niet zijn.

Dat was het. Ik moet dus nog hard werken maar daar hebben we (bijna) de vakantie voor.
Tips en comments kan ik goed gebruiken. Je kunt me ook motiveren zodat ik doorga in plaats van weer halverwege stop. Wens me succes

gewoon uitvegen en steeds laag op laag op laag