Haha, wat een naam voor een topic
Maar het is wel zo. Ik heb ontzettend lopen mieren met een eigen style vinden. Realistisch lukte wel, maar ik was er nooit tevreden over. Er was steeds iets wat ik te nep vond, en het voelde ook niet helemaal zoals ik het wilde. Ik was al gauw een maand bezig met 1 tekening, met als resultaat: ik haakte af 
Ik heb daarna een stap terug genomen, minder realistisch, maar toch moesten de lines wel realistisch lijken. Daar is een tekening uit gekomen die ik nu nog steeds moet afmaken, ik kon daar mijn draai niet in vinden.
Ik ben een paar daagjes terug weer wezen schetsen. Voor een online spelletje wilde ik wat ''vachtjes'' maken zoals we dat daar zo mooi noemen

Het begon hiermee...het schetsen van arabiertjes (of wat er een beetje op moet lijken
). Deze drie zijn daar uit gekomen.Ik besloot maar te beginnen met kleuren, ik wilde voor een zwart paard gaan. Daar kwamen deze stappen uit:

Nummer 1 is nu dus af, en daarom besloot ik maar door te gaan met de rest.

Inmiddels ben ik zo ver met de nieuwe, en ik dacht dat er misschien mensen wilde meekijken zo af en toe. Ik zet namelijk ook regelmatig mijn join me aan zodat mensen mee kunnen kijken, en hier komen natuurlijk de updates te staan
Mijn stem heb je in ieder geval vast!