Simpelweg ik verveelde me en na al die mooie tekeningen op bokt raakte ik geïnspireerd om zelf wat te gaan proberen.
Vervolgens dus met mams naar de tekenwinkel gegaan en wat pastel potloden gekocht.
1. [FEB] Hier mijn eerste tekening, met het commentaar van facebook erbij.
Vd week voor het eerst eens sammy na getekend!
Dit was nog op schilderpapier en kwam er snel achter dat dat niet zo handig was..

2. [FEB] Hier mijn 2e tekening. Dit maal op gewoon print papier met een kleurtje haha.
Sammy getekend nr 2! Stukkie lastiger dan die andere.. Deze keer even ingescand

3. [FEB] Hier dan de 3e tekening. Nog steeds op printpapier met een kleurtje.
Nu een x suusje getekend! + een hoofdstel erbij.. dit duurde wat langer en was lastiger dan die andere! voorpluk en oog zijn mislukt.. maar wel tevreden voor de 3e keer:)

4. [FEB] Deze gemaakt voor een vriendin. Achteraf eigenlijk echt helemaal niet mooi maar vond het toen heel leuk om hem te geven.

5. [FEB] Dit werd mijn eerste betaalde opdrachtje. De overleden pony van een kennis. Ze was erg blij met de tekening. Duidelijk al een hele verbetering dan de andere.

6. [MAART] Na de vorige tekening bleef ik eigenlijk alleen maar tekenen in opdracht. Opdrachtjes bleven komen, erg leuk. Dus eigenlijk al betaald krijgende was ik ook lerende.

7. [MAART] Ook deze weer een opdracht, ook zelf de foto wezen maken van te voren.

8. [MAART] Deze opdracht is van deze als de vorige tekening, zij had er dus 2 besteld. Met de facebook comment:
En weer een opdrachtje af! (ik blijf wel doortekenen hoor haha) Als je iets leuk vind gaat het ook allemaal snel!

9. [MAART] Hier voor het eerst een ander dier getekend dan een paard, was erg leuk! Hier ook officieel teken papier aangeschaft, dat was een hele fijne verandering!
Voor de allereerste keer een kat getekend! best heel trots op het resultaat:D wat vinden jullie ervan?

10. [MAART] Eerste tekening op a3 papier.
mijn eerste tekening op A3 formaat! Leuk als cadeau gegeven aan de eigenaar:)

11. [MAART] Dit was nog op ander papier, was aan deze eerder begonnen dan dat ik het nieuwe papier had. 2e keer een hoofdstel geprobeerd.
Weer een tekening af! deze keer met een hoofdstel, want dan kan natuurlijk ook! mijn eerste tekening van een wit paard en 2e tekening met een hoofdstel om:)

12. [APRIL] Eerste keer een hondje, de vacht is niet erg mooi.. Ook in opdracht.
Hier weer een tekening af! Voor de eerste keer nu ook een hondje getekend:)

13. [SEPT] Na het hondje had ik er even geen zin meer in.. Veel te veel getekend en ja simpelweg gewoon geen zin meer erin. Wel had ik nog wat opdrachten liggen. Ook had ik een aantal maar afgezegd, best zonde achteraf. Na een lange tijd toch deze gemaakt.
Na een hele lange tijd weer eens eens een tekening gemaakt. Corcento van Ricarda

14. [SEPT] Ook deze opdracht kunnen afmaken.

15. [FEB] Toen was het weer even rustig.. Heb deze keer een heel lijf geprobeerd, van mijn eigen pony Sammy. Dit is dus mijn meest recente tekening.

Op het moment ben ik weer bezig met een opdracht, bijna klaar.
Heb na deze nog 2 opdrachten liggen die ik ga doen.
Had echt niet verwacht dat het zo snel kon gaan en super leuk dat ik er wat voor krijg en mensen er blij mee maak!
Heb verder nooit les gehad of wat dan ook, wel veel tips gehad van tekenaars via bokt.
Wat vinden jullie ervan??
Groetjes Emma
Lekker doorgaan met tekenen, die dipjes gaan vanzelf weer over.
ik wou dat ik dat zo kon. 

(zegt ik zonder enig teken talent