Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat geplaatst heb, maar ondanks dat mijn studie zowat mijn hele paardenleven heeft opgeëist,
kijk ik nog bijna iedere dag op het forum. Pff..wat mis ik dat oude leventje met mijn Beautje soms bij het zien van al die fotos

~~~~~~
Hoe dan ook, het leek me leuk om eens een topic te plaatsen over mijn vooruitgang in het tekenen.
Nu 4 jaar geleden was ik begonnen met het tekenen in opdracht, ik was net 15, laten we daar maar beginnen

1 van mijn eerste opdrachten voor een tientje

Pastel begon er op een gegeven moment ook in te kruipen..
Hoe kan het ook anders, als @babe hier op bokt mijn grote voorbeeld was en nogsteeds is

Ook begon ik aanvragen voor honden te krijgen

Langzamerhand begon ik ook te experimenteren met mensen tekenen, dit was rond mn 16e

De reclame wereld werd ook steeds meer en leuker om te doen
Deze poster is gemaakt met potloden

Logo's maken

Een paar maand geleden werd mij iets bijzonders gevraagd, namelijk:
een portret gemaakt van as, echt bijzonder om te doen!

En nu? Ben ik hier! Onder mijn eigen naam, nieuw logo, nog steeds druk bezig met mijn passies:
Tekenen, fotografie, design en schrijven
een creative studio haha

and last, but not least, een zelfportret in pastel. Een werkje waar ik echt heel trots op ben,
want dit is mijn eerste pastel mensen tekening
Op het moment druk bezig met mijn nieuwe website, flyers en visitekaartjes, want binnenkort ga ik
voor het eerst op stands staan! Waaaah! Mega spannend, maar oh zo leuk! Wie weet bloei ik ooit
nog eens echt uit ! Dromen mag
gaat vast goedkomen met je eigen studio!