Na de afgelopen tijd een aantal repaints afgerond te hebben die al heel lang stonden te verstoffen dacht ik, laat ik eens een topic aanmaken. Ze stonden helaas heel lang te verstoffen omdat ik maar heel weinig tijd heb de laatste tijd, dus ik ben erg blij dat deze eindelijk af zijn.
Mijn laatste repaint was een repaint en custom van de Schleich Shetlander merrie. Van een dravende pose naar een bokkende.

Sorry van het plastic dingetje als steuntje, heb nog geen tijd gehad om een standaardje te maken.
Ook heb ik één van mijn vroegere verzorgpaardjes gemaakt die helaas is ingeslapen.

Van deze Shire is het schilderwerk wel recent alleen het customizing werk niet, maar ik had geen zin om het over te doen. Daarom is het achterste voorbeen een beetje vreemd. Ik krijg de kleuren helaas niet helemaal netjes op de foto.

Dit veulen stond vroeger op de stal waar ik les kreeg, ik was echt verliefd op dat beestje. Toen ik een keer een veulenmodel over had heb ik hem geschilderd. Veulen op de foto in de achtergrond is het echte veulen.

Deze Arabier is denk ik toch wel één van mijn customs waar ik het meest trots op ben.

Omdat op de foto hierboven het hoofd niet helemaal scherp is, hier het hoofd nog eens.
Hij heeft inderdaad een paar hobbeltjes en bultjes zitten, hier kwam ik pas tijdens het schilderen achter en aangezien ik deze gewoon voor mijzelf heb gemaakt en ik er toch geen shows/wedstrijden mee doe heb ik het maar gelaten.
Als laatste wil ik deze repaint nog even laten zien. Niet echt een recente, maar toch wel eentje waar ik toch trots op ben. Alleen de hoeven zijn een beetje jammer, had de kleur fout ingeschat want was met slecht licht aan het werk, het was een goed leermomentje.

Sorry voor de mindere kwaliteit van sommige foto's , die heb ik even van fb gehaald want kan niet bij de schijf waar de foto's opstaan om betere te uploaden.
Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden.
?
Jij had toch ook die Tinker merrie gemaakt, Polarbear ofzoiets, die was echt wauw
Naja dat zijn ze allemaal wel!