Het lukt me de laatste tijd niet meer om iets realistisch voor elkaar te krijgen, hoewel ik dat wel graag zou willen. Realistisch met de juiste kleuren. Echter zijn die kleuren een beetje in oorlog met me
Het was de bedoeling van onderstaande een -snelle- realistische tekening te maken, ik loop alleen nu alweer in de soep. Vandaar dat ik heel erg graag tips/kritiek wil hierop
Het begon met een snelle schets, nog niks aan de hand

Toen begon ik met de vos, omdat die me makkelijker leek. Ik heb er nual spijt van

Momenteel zit ik hier. De plaatsing van de schaduwen zijn prima, de kleuren echter niet.. en ik zie t niet meer zo goed. Iemand die 't wel ziet?

Ik gebruik GIMP 2.6.7 en een PC Muis en hiervoor alleen voor de verhoudingen etc een voorbeeld gebruikt. Kleur probeer ik uit m'n hoofd te doen
Welke kleuren mis ik? Waar focus ik teveel op?
Het moet een medium/liver chestnut worden. Denk dat ie daarom nog wat te oranje is,
maar als ik hem meer die kant op verkleur, verliest ie weer kleur of zoiets
http://i.imgur.com/klVqDiy.png Ik heb bijna de neiging maar over te gaan op grayscale
Nu is het te opvallend als je geen andere kleuren gaat gebruiken
Doe je trouwens wel eens join.me's of livestreams? Ben namelijk wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet als je aan het werk bent ^^ Ik sta er nog steeds versteld van dat je dit met de muis doet. Ik kan mn naam als watermark over een tekening 'schrijven' met de muis maar daar houdt het ook op xD