Bimmerd schreef:hannah41 schreef:Ik bouw haar altijd op in plukken, en daar overheen gewoon haartje voor haartje, misschien werkt dat digitaal ook?
Dat werkt digitaal inderdaad ook zo

Bouw het in lagen op, zelf begin ik altijd met een donkere kleur, daarmee maak je gewoon dikke plukken inderdaad, en dan ga je steeds lichter in kleur en ga je die plukken weer in kleinere plukken/losse haren verdelen

Ziet er al super uit johh! Mag ik vragen, kies je de kleuren zelf of pak je ze van de foto?
Ik pak de kleuren idd wel uit de foto haha
Fiffill schreef:Zo te zien heb je de 'schets' overgetrokken, klopt dat? Het bestand lijkt ook even klein te zijn qua formaat als de foto. Het lijkt erg pixelig. Hoe groot is het formaat van je tekening?
Ja, ik heb de schets overgetrokken, ik kan er echt niet tegen als de verhoudingen niet kloppen. En aangezien ik de mogelijkheid heb zie ik geen reden om het niet te doen haha, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ik heb het idd heel erg klein gemaakt, ik heb er wel spijt van. De eerste 3 wips zijn idd op 150% van de grootte en daarom pixellig. De laatste is wel op normaal formaat.
Lestrange01 schreef:Wauw, wat vreselijk mooi, ik vind dit altijd zo knap ^^
Haha dankjewel