Eerst het jaaroverzicht van 2013:
[FK] [FOTO] Het jaar Rikifotografie 2013
01. Dan nu die van dit jaar, die begon direct op 1 januari 2014. Een afscheidsreportage van stalgenoten van mij.

02. Op 6 april heb ik een gezellige fotomeeting met honden gehad in Breda.

Foto 2.
03. 14 april is een reportage van mij als cadeau gegeven aan deze prachtige merrie met haar eigenaresse (telefoon is nog uit haar zak gehaald, dit was een van de eerste foto's toen had ik het nog niet door).

04. In mei ga ik altijd met een aantal bokkers op vakantie in Kootwijk, daar ook wat foto's geschoten.

Foto 2 , Foto 3 & Foto 4
05. Op 5 mei ben ik opnieuw cadeau gedaan, dit keer voor deze geweldige Golden Retriever.

Foto 2
06. Op 14 Juli ben ik weer cadeau gedaan, dit keer voor deze Fjord en haar eigenaresse.

07. Op 15 Juli heb ik een portfolioshoot gedaan met als model deze géwelige hond: Toet!

Foto 2
08. Op 21 Juli heb ik een portfolioshoot gedaan met als model de knappe Kyra.

09. En ik was in vorm dus op 22 Juli een porfolioshoot gedaan van een ex-cursist van de hondentraining, de schitterende Hollandse Herder Luna!

Foto 2 & Foto 3
Deze plotselinge toename van portfolio reportages was niet toevallig. 28 Juli ben ik onder het mes gegaan voor de 2e operatie aan m'n knie, deze revalidatie duurde wat langer.
Ik heb mezelf toen een heel leuk cadeautje gedaan, een Canon 5D Mark III

10. Eerst actie die mijn knie mogelijk maakte met mijn 5D op 26 september. Een gruwelijk grauwe/potdichte dag.

11. 28 September op een fotomeeting in de Herperduinen mijn camera voor het eerst echt goed eigen gemaakt. Jeetje wat een geweldige camera is dat toch
En wat een onmogelijke klus hier de leukste foto uit te zoeken.. xD Dit de Fries Jauke..jpg)
Llevado , Candor , Tobago , Anne & Robin
12. Net als de reportage van de Friezen was deze afscheidsreportage ook al afgesproken voor dat ik onder het mes ging. Gelukkig was ik op tijd mobiel genoeg om te kunnen fotograferen. Op 24 oktober heb ik deze afscheidsreportage mogen schieten.

13. Op 28 oktober heb ik de super knappe tinker Bart mogen fotograferen.

Foto 2 & Foto 3
14. Op 7 november ook weer een leuke reportage afgesproken.

15. Verder af en toe wat binnenbak evenementen gefotografeerd.

Al met al dus weer een leuk fotografie jaar gehad, op naar 2015!
.
!