Heeft iemand hier verstand van foto's betreft posten zonder logo/naam terwijl dat absoluut niet de bedoeling is? Word helemaal gek hier. Heb 2 meiden gefotografeerd, allemaal leuk en aardig. Vervolgens stuur ik de foto's op. Ik vermeld duidelijk bij dat de foto's met logo voor internet etc. zijn en de foto's zonder logo voor prive gebruik zijn zoals uitvergroten.
Vervolgens post 1 van de 2 dus alle foto's zonder logo. Nouja, wat van gezegt en gevraagt. Verwijderd. Vervolgens post ze vandaag weer alle foto's zonder logo.. Ja dan word ik toch wel pissig. Vooral omdat ze zegt: ja die zijn er niet of ze zegt dat ze het niet kan downloaden. Maar natuurlijk wel die foto's zonder logo kunnen downloaden (zelfde mail, zelf foto's met logo via FB gestuurd..).
Haar vriendin zegt er nu wat van (of nouja, dat zegt ze tenminste, dus zou ook kunenn dat ze er niets van zegt, maargoed) en heb alle foto's gemeld via FB.
Maar wat nou als FB ze verwijderd heeft en ze post het opnieuw? Ik raak toch wel erg gefrustreerd hier hoor.

Hoop dat jullie kunnen helpen!!