Hij is bijna af. Ik zal later nog wel de begin fotos sturen. Ik wil nog meer details toevoegen en de arm/hand verder uitwerken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Deze foto is van Mi_Amore. Heel erg bedankt dat ik hem mocht tekenen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Bij deze de voorbeeld foto. Zit nog te twijfelen of ik de neus er bij ga maken. Heel vaag op de achtergrond. De foto is gemaakt door Nikki de Kerf, www.nikkidekerf.nl
vond het wel lastig schatten hoor! De verhoudingen zijn gewoon mooi. Dat zou jaren ervaring kunnen zijn. Het 'inkleuren' zou beter kunnen.
amber15 schreef:Persoonlijk zou ik de achtergrond niet donkerder gaan maken. Ik ben bang dat het dan krasserig wordt.. haha, sorry maylotje! Ik zou eerder wat meer contrast aanbrengen in de tekening zelf. Is heel lastig met wit, ik weet het.
O, ik zie dat je al wat kleur hebt aangebracht in de achtergrond. Maak het of donkerder dan de tekening, of houdt het wit![]()
En hoelang je tekent. Daar vraag je me wat! Ik denk nog geen jaar. Ben nu heel nieuwsgierig!

noaenkelly schreef:Haha ja snap ik helemaal Amber! Dat is altijd heel moeilijk schatten. Ik vind het wel leuk wat je zegt over de verhoudingen omdat dat altijd mijn grootste struikelblok was en als iemand die zelf er goed kan tekenen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jou daar dan een compliment over geeft is dat leuk! Haha. Dat met dat "inkleuren" ben ik mee eens. Vind vooral kleur verschillen nog moeilijk maar oefening baart kunst ;P
)