Een tijd terug ontdekte ik een soort 'line-art' stijl tattoo's, waar ik direct verliefd op werd. Ik wil al ‘weet ik niet hoe lang’ een sleeve, en dan wel eentje met al mijn favoriete Disney films/figuren.
Omdat ik mijn hele leven een über Disney fanatic ben.. En ineens viel het kwartje.
Dat wil ik, in die stijl!

Alle ontwerpen goed en logisch en passend met elkaar laten verbinden, poeh. Dat is echt niet makkelijk.

Maargoed, sinds 5 weken is mijn 'sleeve' geboren. Nee grapje, ik had als eerste Mickey Mouse ontworpen, en die in Londen (daar was ik op het moment) laten zetten.
Wel op een strategische plek natuurlijk, zodat ik nog altijd mijn sleeve kan krijgen, ooit.

Dit is Mickey op mijn arm.

Ik was al super enthousiast begonnen met het ontwerpen van figuurtjes. Al snel had ik er 7. Nu nog maar 10 te gaan..

En dan heb je alle films en figuren uitgekozen... en dan moet het een sleeve worden. Dat is nog steeds moeilijk..

Alles nog 30 keer verschoven, maar denk dat hij zo wel 'logisch' is...

Ben gisteren begonnen met de figuurtjes die ik nu heb te verzamelen, en wat te klooien met kleur.

En nu zit ik dus weer in dubio, want ik denk dat hij zo veel te gedetailleerd wordt.

Maargoed, tot zover mijn verhaal, en mijn foto's... Ik puzzel nog verder, en verder en verder... Maar ben wel heel benieuwd naar jullie mening.