Ik ben er wel over te spreken

Leora nogmaals bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

KoudbloedKim schreef:Ik ben jouw foto's al een aantal keer tegen gekomen op Bokt en ik vind ze echt zo ontzettend gaaf!
Doe je ook echt fotoshoots voor mensen die je niet kent en zo ja, hoeveel vraag je ervoor?
MichieldeM schreef:Overigens, niet geheel on topic, ik ben voor ongeveer hetzelfde shoot-idee op zoek naar een model dat durft motor te rijden. Het is een erg makkelijke motor (je hoeft zeker niet bang te zijn dat je hem laat vallen) en het is niet op de openbare weg (een strandje). Als iemand zich geroepen voelt hoor ik het graag
MichieldeM schreef:Overigens, niet geheel on topic, ik ben voor ongeveer hetzelfde shoot-idee op zoek naar een model dat durft motor te rijden. Het is een erg makkelijke motor (je hoeft zeker niet bang te zijn dat je hem laat vallen) en het is niet op de openbare weg (een strandje). Als iemand zich geroepen voelt hoor ik het graag
Heb ook mijn motorrijbewijs, dus dat is handig.
showteam schreef:Nogmaals vind ik ze erg geslaagd Michiel. Leuk dat ook bokt ze waardeertMijn hand is inderdaad streng en vind ik ook erg zonde, dat is iets waar ik zeker op moet letten!
Je hebt ook aardig wat muggenbulten opgelopen begreep ik...