Na de fries die ik hier heb gepost, werd er gevraagd of ik spoedig weer eentje open met een werkje.
Naja, prima toch? Ik was klaar met de fries, verwachten niet veel nieuwe aanvragen en ging dus leuk zelf even aan het schetsen..

alleen ik was nog geen avond verder en ik zat aan de 5 aanvragen
.... (zit nu op 5 + 2 die ik nog moet afwachten)Maarja, na Facebook die gebombandeerd is, netjes alles genoteerd, van alle aanvragen een schets heb aangeleverd en besproken met de mensen wat ze willen. De gene die het snelste door de 'vragenronde' is gekomen en met ZEER gedetailleerde beschrijving van Mahlika kwam ... (zeeer gedetailleerd! mensen, ik kan der straks nog dromen
!)Een wit sprookjes eenhoorn in een sproojesbos. Mooier en duidelijker voor mij kan je het niet maken

Dus we beginnen met de schets

Kleuren, lineart na goedkeuring. Start met achtergrond

Close upje natuurlijk

Alleen hier komt het al. Zoals de eigenaar van de fries bij mij al door had. Ik blijf vragen en controleren en alles! Kleuren waren goed. Maar het was Mahlika nog niet. Ik heb dus netjes, 1 uur vollop alles op mij af laten komen tot Nikki tevreden is en dat is gelukt. We kunnen schaduwen aan gaan vragen!!

Dus volgen jullie het gezellig het witte merrietje in een sprookjes bos?
?
ben met het hoofd bezig

Prachtig!