Duke schreef:Weet je wat het is... ik vind je prijs helemaal niet te duur. Ik maak zelf ook spullen voor de verkoop, dus ik weet wat je ongeveer kwijt bent aan tijd en materiaal. En als je er dan nog iets aan wil verdienen, moet je nu eenmaal een bepaalde prijs neerzetten.
Maar het gros van de mensen ziet dat gewoon niet. Nederlanders zouden geen Nederlanders zijn als ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Ze vinden het gauw al te duur omdat ze voor 5 euro een simpel kettinkje in een budgetwinkel kunnen kopen. Verwend door dit soort prul, willen ze niet meer betalen voor kwaliteit.
Wat je moet doen, is zorgen dat je echt kwaliteit hebt, en dat je origineel bent. Dan kun je nog een leuke prijs vragen. Ik vind het origineel, maar kan van de foto niet beoordelen of het kwaliteit is. Zo te zien wel, maar dat weer je zelf ook het beste.
Het is inderdaad erg moeilijk omdat mensen het nogal snel te duur vinden.
Maar echt heel veel lager kan ik niet gaan zitten, het is echt voor mijzelf al redelijk veel geld om uit te geven en daar wil ik natuurlijk een klein beetje op verdienen! 
Ik merk wel dat mensen die ze in het echt hebben gezien makkelijker kopen dan mensen via internet.
En ja het meeste moet ik hebben van mond op mond reclame.
Ik haal alles bij een kralenwinkel en het is echt van goede kwaliteit dus niet van de xenos of action.