Probleem (zoals gewoonlijk)....TIJD....of niet zozeer de tijd zelf alswel het complete gebrek eraan. Maar ik had mijzelf de afgelopen paasdagen wat "vrije tijd" beloofd. Nu breek ik dergelijke beloftes aan mijzelf regelmatig. Ik vertrouw mijzelf dan ook absoluut niet als het op beloftes aankomt

Onze jongste zoon (7) vond mijn kleurrijke strookjes zo leuk dat hij ook een armband wilde en hij heeft helemaal zelf deze smaakvolle combi gekozen

1. groen/bruin op donkerbruin leer

3. Detail

4. In combi (voor de duidelijkheid, onze jongste zoon heeft niet deze chunks op zijn armband maar schedels, skeletten en zombies...go figure

5. Mijn zusje zocht nog iets voor bij een rood/zwarte outfit...en ook dat is nu "no problemo"

6. Cube (vierkant gevlochten)

7. Blauw/zwart op zilverkleurig leer

8. Met turquoise gemstone

9.

10.Roze, zwart en blauw op zwart leer

11.

12

Ik heb nu helemaal de smaak te pakken. Ik had nu gekozen voor armbandjes die weinig haar "verbruiken" zodat ik een aantal verschillende kleuren kon proberen. Nu wil het geval dat alleen wit/licht haar zich laat verven.
Wij hebben weliswaar 2 witte staarten (inclusief toebehoren uiteraard) in de wei staan maar....ehm....die hebben al het een en ander aan materiaal geleverd

Het gaat dan om dit model