zelf geknoopt wat vinden jullie hier van??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zelf geknoopt wat vinden jullie hier van??

!
.
?
heb jaaaaren met zo'n armbandje gelopen, tot ie echt te vies was. deniseqn schreef:Leuk is het hè! De kleurencombi van die eerste vind ik echt leuk!
Ik maak ook graag zulke armbandjes, heb er al heel wat gemaakt.
Ik ben momenteel bezig met eentje met 24 touwtjes, een dubbele, maar dat is echt een hele klus.
Deze, ben alleen al 2x zover:
http://i1097.photobucket.com/albums/g34 ... bbfd63.jpg
Maar ook over de simpele doe ik echt heel lang, maar ik ben dan ook een pietje precies.
Hoelang doe jij over zo'n armbandje ongeveer?
deniseqn schreef:Leuk is het hè! De kleurencombi van die eerste vind ik echt leuk!
Ik maak ook graag zulke armbandjes, heb er al heel wat gemaakt.
Ik ben momenteel bezig met eentje met 24 touwtjes, een dubbele, maar dat is echt een hele klus.
Deze, ben alleen al 2x zover:
http://i1097.photobucket.com/albums/g34 ... bbfd63.jpg
Maar ook over de simpele doe ik echt heel lang, maar ik ben dan ook een pietje precies.
Hoelang doe jij over zo'n armbandje ongeveer?
prugelpiet schreef:Ooh wat leuk! Ik kón het ook, maar ik ben ondertussen vergeten hoe je dat deedheb jaaaaren met zo'n armbandje gelopen, tot ie echt te vies was.
alltimapanda schreef:prugelpiet schreef:Ooh wat leuk! Ik kón het ook, maar ik ben ondertussen vergeten hoe je dat deedheb jaaaaren met zo'n armbandje gelopen, tot ie echt te vies was.
ik had op gegeven moment 45 zelf om en die moesten allemaal afgeknipt worden omdat ze toen foto van me hand moesten maken want ze dachten dat die gebroken was.

2a54z6e45r6r schreef:Wow TS echt super die eerste! Hou echt van die felle kleurtjes!
Ken je die website/forum waar je zelf je patronen door een bot kan laten maken? Door op pijltjes te klikken verander je het aantal en kleur van draden. Erg handig om patroontjes uit te denken (ben ff de site kwijt)
daar haal ik het ook vandaan:) alltimapanda schreef:2a54z6e45r6r schreef:Wow TS echt super die eerste! Hou echt van die felle kleurtjes!
Ken je die website/forum waar je zelf je patronen door een bot kan laten maken? Door op pijltjes te klikken verander je het aantal en kleur van draden. Erg handig om patroontjes uit te denken (ben ff de site kwijt)
ik ken die sitedaar haal ik het ook vandaan:)