Ik heb al heeeel lang niets meer geüpload... en ik dacht; waarom niet weer eens laten zien waar ik de afgelopen tijd mee bezig ben geweest?
De tekeningen, schilderij en schetsen zijn dus van afgelopen maanden, omdat ik toch wel benieuwd ben wat jullie er van vinden.
Ik heb trouwens voor alle projecten hieronder een voorbeeld foto gebruikt, maar er mijn eigen draai aan gegeven. Ik heb geen raster gebruikt ofzo.
Opbouwend commentaar en tips zijn heel erg welkom!
1. Klaus en Caroline van the Vampire Diaries. Materiaal: Grafiet en Oost-Indische inkt. Ik ship ze tot het eind der tijden.

2. Materiaal: Nagellak en Oost-Indische inkt.

3. Materiaal: Waterverf en Oost-Indische inkt.

4. Materiaal: Grafiet.

5.Materiaal: Grafiet en Oost-Indische inkt.

6. Materiaal: Grafiet en Oost-Indische inkt.

7. Materiaal: Aqriel verf. Hier heb ik behoorlijk wat uren aan besteed! Was een eindproject voor school, en hangt nu in mn woonkamer, thuis.
De foto is overbelicht, maar ik kreeg de kleuren maar niet goed op de foto, het wit in het schilderij is dus niet echt wit.

8. materiaal: Grafiet. Een wat lossere schets. Ik ben nu vooral bezig met juist het meer 'loslaten' van het gedetailleerde werk en wat meer echt een schets te maken, haha. Bij een schets als deze dwing ik mijzelf dus ook om zo snel mogelijk te werken en NIET teveel na te denken.

Dankjewel voor het bekijken! Laat gerust een reactie achter, ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Klaus en Caroline herkende ik meteen en dat paard met al die gave kleuren! Prachtig!