Hallo,
Voorheen deed ik mijn foto's altijd uploaden op imageshack.us, echter is dit nu overgegaan naar .com en is het vanaf nu betaald (op een 30 dagen trial na).
Dus ben ik op zoek naar een nieuwe website die overzichtelijk is, maar het belangrijkste is dat de kwaliteit van de foto's er niet (teveel) van achteruit mag gaan.
Ik heb ook gekeken bij Flickr, echter vind ik die site een beetje onoverzichtelijk, ook de url's zijn niet makkelijk te vinden etc. en het werkt bij mij niet echt. (zal vast wel aan mij liggen
)mijnalbum is gewoon echt een bagger kwaliteit.
Facebook idemdito.
Tinypic laad bij mij altijd erg slecht foto's en er staat een hoop rommel en reclame op als ik gewoon een foto van iemand wil bekijken.
Welke fatsoenlijke uploadsites blijven er nog over?
Iemand voor mij dé tip?

Maar daarbij is mijn vraag nog niet beantwoord, hoe heb jij de foto's opgeslagen voordat je ze publiceert op het internet?
Maar feit is dus wel dat ImageShack echt teleurstellend is wat JPG's betreft.. Over andere bestandsformaten durf ik niks te zeggen.
Ik heb dezelfde foto na elkaar geupload en van allen een zelfde screenshot gemaakt en in een bestand gegooid. Ik kan er niks meer van maken