Ik hoop dat 2014 ook een ontzettend leuk fotojaar word met vele leuke dieren!
Hier uit dus een selectie!
Het jaar begon met een show van een van mijn favoriete paardenmodellen: PRE hengst Grafito. Het was ter promotie voor Jumping Amsterdam.

Daarna heb ik verschillende paarden en honden in de sneeuw gefotografeerd, voor al met de honden was het koud. Maar alles voor de foto's!
De prachtige tinker merrie Dana was een van de modellen.

En toen kwam het moment dat ik wachtte op wat meer sneeuw aangezien het zou gaan sneeuwen.
Het ging iets harder dan we hadden gedacht en met deze sneeuwstorm waren er opzich nog wel mooie plaatjes uit gekomen!

Daarna ben ik een paar dagen in Herperduin gaan fotograferen, hier kwamen voornamelijk honden!

In mei heb ik 2 prachtige Marxdorfer Wolfshonden gefotografeerd. Wat een prachtige honden. Het plaatje was geweldig, mooi weer, mooie locatie, en prachtige honden. Wat wil je als fotograaf nog meer?

Ook nog leuke kunstlicht foto's gemaakt. Het was aardig lastig met alleen handmatig scherpstellen, maar er is wat leuks uitgekomen!

Ik vond het tijd voor een nieuw logo, iets herkenbaarders. En dat is duidelijk gelukt!

En toen wilde ik graag een keer zonsondergang foto's maken. We hadden erg veel geluk met deze prachtige zonsondergang!

Ook heb ik een leuke close up gemaakt van een friese hengst!

Ik heb vele foto's gemaakt voor het boek Vrijheidsdressuur van Nikki van Olst.
http://www.vrijheidsdressuurboek.nl

In September had ik Chase voor mijn lens op de fotomeeting! Maar ook criollo Che met het argentijnse halster. Wat een prachtige paarden zijn het!

Ook had ik een hele leuke fotoreportage waar duidelijk het plezier tussen paard en ruiter te zien was!

Helaas moest ik daarna iets minderen met het fotograferen ivm studie, dat betekende niet dat ik stil heb gezeten, maar even wat rustiger aan heb gedaan.

hele mooie momenten weten vast te leggen..