Het leek mij helemaal leuk om zelf kralen te maken die uniek en persoonlijk zijn. Heel even heb ik aan Fimo gedacht maar ik ben niet echt een "kleier", en aangezien ik hoe dan ook gek ben op houten kralen dan maar op zoek naar onbewerkte en heeeeeeeele grote

Toen ik eenmaal de envelop openmaakte was mijn eerste reactie (na een tweetal woorden die ik niet zal herhalen), 16mm is best klein...yikes!
1. Hier zijn ze dan....de kralen...

2. En een aantal potjes (acryl) verf en mijn dunste kwastjes...

3. Het volgende "probleem" was meteen al...hoe houd ik dit vast??? Gelukkig boden 2 cocktailprikkers uitkomst

4. Tja...nu was er geen ontkomen meer aan, alles was in gereedheid gebracht. Het eerste wat duidelijk was is dat een heel paard geen optie was (kan uiteraard wel maar deze wordt dan zo klein dat er weinig te "verpersoonlijken" valt), daarbij leek me "realistisch" ook niet echt een optie ivm de details. Nu ben ik zelf een anime/manga fan dus ik wilde het ietwat die stijl meegeven. Allereerst maar met potlood. Ik wilde dat ik een solide kunsterige onderbouwing kon geven waarom ik hiervoor roze gebruik, maar de waarheid is dat dit de enige kleur in de kleurdoos van de kinderen was met een scherpe punt (nergens een puntenslijper te vinden uiteraard)

5. Schilderdeschilder (de bedoeling is dat dit Aurora, de Welsh van onze dochter, wordt)

6. Nog voor het lakken (dan worden de kleuren wat dieper en sprekender maar fotografeert het ook lastiger)

7. Nu de spullen toch nog klaarstonden, vond ik het stiekem ook wel leuk om een Cos voor mezelf te hebben

8. De achterkanten waren wat karig dus daar ook nog maar wat gekliederd....

9. En dan moet er natuurlijk ook nog wat mee gemaakt worden dus heb ik 2 tashangers gemaakt. 1 voor onze dochter Cayleigh en 1 voor mijzelf

10.

11.