Vroeger (alsin de afgelopen jaren tot enkele maanden terug) tekende ik zo graag en veel. Elke minuut te veel en ik was aan het tekenen. Soms tot wel 2u snachts omdat ik zoveel inspiratie had.
Maar nu, elke dag opnieuw kijk ik in het aanvraag topic en kies ik een foto. Vol goede moed begin ik eraan maar het lukt me gewoon niet meer om het af te maken.
Een half jaar geleden was ik aan een tekening voor iemand begonnen, een sfeervolle foto van twee paarden. Hij was bijna af, maar toen kwam er zoveel tussen dat ik er even niet meer aan verder werkte. Nu wil ik hem zo graag afmaken en opsturen, maar het komt er gewoon niet van. Ik pak al mijn spullen, zet me klaar en na de eerste 10 streepjes heb ik gewoon geen zin meer.
Ik werd altijd vrolijk van tekenen, maar nu maar het me gewoon van streek dat ik ze niet afmaak
Iemand tips om mij uit mijn tekendip te halen?
Dat kan altijd nog, ik zou zeker niet zomaar de handdoek in de ring gooien, als het met paardrijden met je paard eens een tijdje wat minder gaat dan stop je toch ook niet maar of doe je je paard meteen weg? 'Soms moet je ergens doorheen om daarna er sterker uit te komen.'

En krabbels kunnen ook leuk en anders zijn. 
En het zijn trouwens altijd vrouwen.