Warboel schreef:Ik zou de foto's wat beter uitlijnen als ik jou was. Dus dat ze even breed zijn en gewoon netjes recht onder elkaar staan. Staat direct een stuk professioneler en netter

Geldt ook voor je tekst, als je die strak recht onder de tekening zet is het wat netter.
Verder vind ik de eerste het leukst!
Bedankt voor je reactie ga ik zeker doen 
Doubtless schreef:Wees origineel! Ik zou voor een flitsendere achtergrond gaan en een ander lettertype uitkiezen.
Je moet de aandacht zien te trekken ipv de zoveelste zijn die iets heeft geproduceerd wat op al het andere lijkt..
Je hebt gelijk, alleen ik weet echt 0 van grafisch ontwerpen dus da's niet zo makkelijk, wat versta je onder flitsende achtergrond? Een felle kleur of wat anders?
chanelle14 schreef:Ik vind zelf de eerste ook het leukst! Verder zou ik inderdaad zoals Warboel zegt de boel even netjes uitlijnen
en de bovenste en onderste twee plaatjes hetzelfde formaat maken als dat kan. En misschien is het een leuk idee
om een beetje te experimenteren met het lettertype? Met welk programma werk je? Met Indesign is het heel eenvoudig om alles netjes onder elkaar te zetten!

Ik heb dit gewoon in word gemaakt, maar kan ook wel wat in psp doen bijv. Indesign zl ik eens naar kijken. Lettertype ga ik ook naar kijken, dankjewel!
Telpeva schreef:Opbouwende kritiek, ik vind eigenlijk bij beide dat de tekeningen niet helemaal lekker tot hun recht komen, ik vind ze zelf erg donker en erg grijs (ik neem aan dat ze op wit papier getekend zijn? dan vind ik de grijze ondergrond best donker, snap je mijn insteek?)
Voor wat ze uitstralen zou ik ook kijken naar de doelgroep, als je veel klanten met paardenfotoshoots hebt, zou de 2e denk ik sneller aanspreken omdat daarop een gave foto van een paard staat.
Ik begrijp zeker wat je bedoeld met de tekeningen donker en grijs, het papier is niet spierwit maar wel wit inderdaad, alleen om het goed wit te krijgen zonder dat de tekening zelf te licht wordt is best moeilijk om te fotograferen.. En een goede scanner heb ik niet.
Qua doelgroep wil ik juist zo breed mogelijk omdat ik al alleen dieren doe, vandaar ook die eerste flyer zodat er 4 dieren op staan..
__denise schreef:Word heeft standaard sjablonen, waarmee je heel eenvoudig toch iets origineel en netjes kunt maken. Je zou evt alleen maar de foto's en de tekst aan kunnen passen en dan kan je al klaar zijn. Misschien is het wat

Bedankt!