en ik zou graag willen weten wat je er van vind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daar zit veel emotie in vind ik 
arinazazoe11 schreef:is niet echt bijzonder nee...
Doanique schreef:Beetje... saai.
Probeer er effecten in te verwerken dit is grauw en een beetje saai, veel closeups van iets wat boeiend is (trillende neusvleugels waar stoom uit komt, draaiende oortjes, galopperende hoeven, springen misschien?)
En probeer je camera stil te houden, dit is heel irritant om te bekijken.
KoudbloedKim schreef:Mooie quote heb je erin gezet!
Wat ik zelf altijd doe bij zulke videos, is de tekst toevoegen in beeld.
Het staat nu namelijk best zacht en het kost moeite om het te verstaan.
renskesanne schreef:Het gesproken stuk erin, de stem die je hoort.wat bedoel je precies met qoute...?
en bedankt ik ga hem vanavond wel even kijken of ik dat kan doen! ik ben hier ook niet zo heel erg super in namelijk...

KoudbloedKim schreef:renskesanne schreef:Het gesproken stuk erin, de stem die je hoort.wat bedoel je precies met qoute...?
en bedankt ik ga hem vanavond wel even kijken of ik dat kan doen! ik ben hier ook niet zo heel erg super in namelijk...
Ik zal een voorbeeldje plaatsen van 1 van mijn filmpjes.
Hier zie je de tekst in beeld, wat het iets makkelijker maakt om te volgen.
[ Video ]
Komt vanzelf hoor!
Iedereen heeft het moeten leren en je bent nooit uitgeleerd.
en ik begin er nu maar meteen mee met het uitvogelen hoe je dat er in krijgt
renskesanne schreef:nafnaf schreef:waar halen jullie dat soort teksten vandaan?
deze is van het liedje we found love van rihanna gewoon het youtube filmpje daarvan voordat het liedje is is dit stukje zegmaar
deze:
[ Video ]
nafnaf schreef:renskesanne schreef:
deze is van het liedje we found love van rihanna gewoon het youtube filmpje daarvan voordat het liedje is is dit stukje zegmaar
deze:
[ Video ]
hoe haal jij dan alleen die tekst eruit, ik heb altijd dat ik da het hele filmpje heb.
yape schreef:Ik vindt dat je al goed bent begonnen met dit filmpje, vooral ook als je het proggama niet goed kent. Hoe meer filmpjes je maakt hoe beter ze worden, ga lekker door met oefenen en laat je niet weerhouden door verschillende reacties hierboven, iedereen is ooit zo begonnen
MitzyLoveYou schreef:Ik vind hem leuk!
eveliienxx schreef:Ik zal niet ingaan op mooi of niet mooi want daar heeft iedereen zijn eigen smaak ik,
ik heb wel als kleine tip : let een klein beetje op de muziekkeuze. Bewerk je filmpje dan ook naar dat liedje en maak het een beetje passend, dan heb je gelijk een heel ander beeld ! En ja, Yape heeft gelijk : iedereen is ooit zo begonnen
renskesanne schreef:eveliienxx schreef:Ik zal niet ingaan op mooi of niet mooi want daar heeft iedereen zijn eigen smaak ik,
ik heb wel als kleine tip : let een klein beetje op de muziekkeuze. Bewerk je filmpje dan ook naar dat liedje en maak het een beetje passend, dan heb je gelijk een heel ander beeld ! En ja, Yape heeft gelijk : iedereen is ooit zo begonnen
oke bedankt voor de tip ja ik heb alleen niet supergoeie video beelden omdat ik meestal alleen ben en als er anderen bij zijn willen ze wel foto's maken maar geen filmpjes of heb ik me camera niet mee... maar binnekort met me stiefzusje en de camera naar de paarden en gewoon verschillende dingen proberen met filmen enzo en dan gewoon proberen en proberen enzo....
Maar dit is zeker een goed begin !