Enkele dagen geleden heb ik besloten dan éindelijk mijn camera slider en video-head aan te schaffen. Zoals sommigen misschien al wel weten ben ik gek op filmen
en ben hier ook heeeel actief mee bezig, maar de afgelopen maanden voldeed m'n uitrusting niet meer zo. Ofwel: het kon beter, het kon mooier! Dus....

Eergisteren en vandaag heb ik geofend met de slider (een 'baan' waarop de camera vastzit, waarmee je bewegende beelden kunt filmen a lá échte films) en de videohead
waarmee ook het een en ander kan. Makkelijk is het niet, maar ik ben er ZO ongelofelijk blij mee en mijn motivatie en inspiratie rijst de pan uit!

Op het moment oefen ik op natuur, bloemen en planten, soms een dier.... Wil niet meteen teveel proberen, kálm aan opbouwen en nog steeds die 'feeling' behouden.
*Ben zelf van mening dat, door de aankoop van deze slider etc, alles er nu al een stúk beter uitziet!
Oefening baart kunst.... dus ik knutsel lekker verder! 
*Ik werk met de Canon EOS 7D met als objectief de Canon EF 50 - f1.8
*Ondanks dat de camera op een slider staat, wat ietwat werkt als statief, valt het niet mee om het beeld mooi 'smooth' te houden bij bijv. het draaien tíjdens het sliden.
Denk dat dat zo geleerd is, hoe vaker je het doet hoe beter.

BEIDE VIDEO'S KUNNEN IN 720HD, maakt een behoorlijk scherp verschil!
Hier op bokt zie ik nu dat het, in vergelijking met youtube, wel veel zwart aan de onderkant en bovenkant heeft. Dit is normaal (op youtube!) niet zo!
M'n eerste video, deze is eergisteren gefilmd. Eerste probeersels dus!

En dan de video die ik vandaag heb gefilmd in het bos, ben hier zelf al HEEL blij mee!

Zoals ik al zei, ik blijf lekker actief oefenen en proberen en bekijk onwijs veel (uitleg)video's op youtube. Ik ben zelf van mening dat je het snelste
leert door het gewoon te DOEN, en ga me dus lekker focussen op filmen.... ben hier toch écht wel onwijs verslaafd aan.
HEEL erg bedankt voor het bekijken, have fun!
Eva

haha was het de radio, snel uitgezet