Ondertussen staat deze al meer dan een half jaar op de ezel en hij schiet dus echt voor geen meter op. Komt voornamelijk omdat hij bij m'n ouders op de ezel staat en ik daar maar ong 2 weekenden per maand ben en dan meestal genoeg andere dingen te doen heb. Maar ook heb ik een beetje de zin verloren om aan deze verder te werken. De kleuren en stijl staan mij niet meer echt aan en hierdoor kost het mij veel moeite om er weer aan te gaan beginnen. Maar hij is voor m'n moeder en zij vindt hem geweldig (als een echte moeder
), dus wil hem toch echt wel eens een keertje afmaken. Vandaar dit topic. Heb heel erg getwijfeld of ik er wel een topic over zou openen. Ook omdat het waarschijnlijk nog wel een tijdje gaat duren voordat hij echt af is, maar hopelijk kunnen jullie mij weer wat inspiratie geven.
Het is onze hond, Indra. Een Landseerteefje van nu 2 jaar oud. Ze is dus zwart wit en vooral bij het zwarte heb ik veel moeite om dat wel zwart te krijgen, maar niet doods. Eerlijk gezegd vind ik hem nu iets te blauwig/paarsig geworden, maar daar wil ik eigenlijk nu niets meer aan veranderen. Qua achtergrond loop ik ook heel erg vast, dus daar zijn ook alle tips welkom bij. Want wilde hem eerst een beetje in het paarse houden, maar toen werd hij mij toch iets te paars. Nu is de achtergrond meer richting het blauw/lichtblauw, maar ben bang dat Indra zo helemaal in de achtergrond verdwijnt.
Het is geschilderd met acryl. Jammer genoeg de goedkope van de Xenos, maar durf nu niet meer over te schakelen naar betere verf omdat ik bang ben dat je dan verschil gaat zien tussen de stukken die met de goedkope verf gedaan zijn en de stukken die met de betere verf gedaan zijn.
Opgezet met raster.
Het doek is 40 bij 120 cm.
Voorbeeld foto:

En waar ik nu ben:

Close up: