De schets

Neusje

Beeetje basis kleur en de lippen

Ik ga vanavond of morgen we verder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

lijkt net zo.

ik doe het volgends mij op een en de zelfde laag ? dus als je uit kan leggen hoe dat moet en waarom je meerdere lagenmoet hebbe dan graag !
maar is vooral oefenen en danmak ik fotos tot in detail na om even de technieken door te hebben :3 
Er zit namelijk geen gedachte achter de plaatsing van de lijnen. Hoe vaker je dat soort werken ziet, hoe meer je ze gaat herkennen. Leg de lijnen maar eens over de foto, en dan kloppen ze precies aan elkaar. Geen enkele tekenaar kan dat uit de hand op de cm precies krijgen. _Denise_ schreef:Ik kan aan de manier van je opzet zien dat hij niet uit eigen hand is.Er zit namelijk geen gedachte achter de plaatsing van de lijnen. Hoe vaker je dat soort werken ziet, hoe meer je ze gaat herkennen. Leg de lijnen maar eens over de foto, en dan kloppen ze precies aan elkaar. Geen enkele tekenaar kan dat uit de hand op de cm precies krijgen.
alle lijnen gingen scheef . ook raster geprobeerd. maar dat werkte al helemaal niet . daarbij dit is de eerste digi tekening op computer . tevens heb ik deze foto al vaker op papier geschets mischien dat het daarom zo lijkt ? en de schets is trouwens gemaakt met een tablet en niet met mijn muis. want daarmee lukte het al helemaal niet haha !

update
ik ken mensen die dit vaker hebben gedaan en die doen hier dagen over...
ik teken ook altijd heel snel. Ik kan er gewoon niet lang over doen xD