Ik had een paar dagen geleden in STW een topic geopend!
Trots! Eerste eigen opdracht binnen! (website bouwen)
Voor meer info moet je even dat topic lezen.
Ik ben onwijs trots, en kreeg leuke reacties. Een aantal van jullie wouden graag op de hoogte gehouden worden dus vandaar open ik bij deze een WIP topic.
Volg hier hoe ik van A tot Z met de website bezig ben. Ik zou tekst enzovoort NIET in de foto's hier neer zetten! Inplaats van de officiële tekst ga ik er voor jullie een Lorum Ipsum inzetten, omdat ik vind dat het er nog niet toe doet wat voor tekst er in staat. Tenslotte maak ik hem enkel, en staat hij voorlopig nog niet online. Ik ben altijd voor tips open, en opbouwend commentaar.
Het is waarschijnlijk van haast niemand de stijl, maar mijn 'opdracht gever' wou het in de Jugendstil.
Het is een website voor een boek. (een serie uit 3 boeken) Dit gaat over een vrouw, uit de 19e eeuw. Vandaar de Jugendstil.
Dan hier de aftrap!
Ik heb 2 boeken gekregen van mijn leraar over Jugendstil, en heb hier wat plaatjes uit gekozen, die ik in mijn ontwerp zou kunnen gebruiken.
Ik ben daarna begonnen met schetsen.
Schets 1.

Hier had ik een header uitgekozen. Vooral met bloemetjes en blaadjes. Dit zie je vooral in jugendstil terug komen.
Schets 2.

Hier ook weer een header. Hierop heb ik even snel 2 mannen geschetst, die in een of andere klederdracht, aan het werk zijn. Hierin zie je ook weer de bloemetjes en blaadjes terug. (ja die rondjes xD ik had geen zin om alle blaadjes te gaan tekenen, hoeft ook niet want het is maar een schets)
Schets 3.

Hier een iets overzichtelijkere. Er staat een kalkoen of kip in, en eigenlijk zou de header vol komen te staan met blaadjes ook.
Hier ook wat online schetsen:
1.

2.

3.

Verder heb ik nog 1 online design gemaakt.

Ik hoop dat jullie het wat vinden, en ik hoor graag jullie meningen!
maar bedankt voor je antwoorden. Ga je trouwens de schetsen ook aan je opdrachtgever laten zien om hem te laten kiezen uit de lay-outs?
Hierdoor weet ik niet zo goed of ik eerst iets in photoshop ga maken en dit verwerken oid. 

Ik vind vooral de laatste uitwerking van de header-schets erg mooi! Ik ben heel benieuwd naar je vorderingen!