Eerst was een Fries aan de beurt, nu een stoere Tinker!

Hoofdstel ZUIGT alleen...
(Man, ik haat hoofdstellen tekenen...) Alleen heb ik nog wat twijfels over de manen. Zal ik die in vlechten laten zoals op de foto of ander model? Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

(Man, ik haat hoofdstellen tekenen...) Alleen heb ik nog wat twijfels over de manen. Zal ik die in vlechten laten zoals op de foto of ander model?

Annefie schreef:Leuke stijl heb je. Ik vond de Fries heel leuk en ga deze ook volgen. Lijkt me enorm onverbiddelijk zo'n fineliner. Gebruik je maar 1 dikte?
Ik zou persoonlijk de manen los laten, is een extra tekenuitdaging
rooswita schreef:het is net alsof zijn ooglid over zijn oog heen steekt zeg maar. je hebt de oogbol en dan loopt het ooglid nog heel ver door. of ga je hier later nog weer wat mee doen?
Nouja... net doen alsof we dat niet zien...
Maar even kijken hoe ik het dan kan oplossen...
Wuis schreef:Het rechteroog zit sowieso ook te hoog van plaats.

wiebke schreef:mooie tekening... ik vind het persoonlijk alleen bijna jammer dat je kleur gebruikt.... jou tekeningen met zwarte fineliner vind ik ZO GAAF! Je werk is ook altijd erg herkenbaar, als ik je topic aanklik zie ik meteen 'heeee dat is horseydude!' niet veel mensen hebben dat voor mij
Hier een updateje... ik heb het toch voor elkaar gekregen om de vlechten te doen, redelijk gelukt mag ik wel zeggen!