Wie kan mij helpen? (Tattoo)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Condor

Wie kan mij helpen? (Tattoo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 09:38

Goedemorgen Bokt!

Ik heb een vraag.
Ik wil eigenlijk al heel lang een tattoo laten zetten. Aangezien ik totaal niet creatief ben, hoop ik dat er iemand hier is met veel fantasie en een creativiteit waar je u tegen zegt. :')

Mijn idee is om iets ter ere van mijn ouders te laten zetten. Ik heb de afgelopen anderhalf jaar een beetje in de put gezeten, en mijn ouders hebben mij daarin zo fijn gesteund en hebben zoveel voor me gedaan, ik kan ze er niet dankbaar genoeg voor zijn. En niet alleen deze tijd, maar ook de rest van mijn leven kijk ik met hele goede herinneringen en een fijn gevoel terug naar mijn jeugd. De liefde van ouders is onvoorwaardelijk, en dat ben ik me mede dankzij de afgelopen anderhalf jaar heel goed gaan realiseren.

Een meisje uit mijn klas vorig jaar heeft te quiero padre y madre oid onder haar bh bandje laten zetten, op de zijkant van haar lichaam. Zoiets vind ik erg mooi, gewoon heel simpel maar met voor mij een enorme betekenis. Ik vind die plaats erg mooi en zit ook te twijfelen of ik hem daar zal laten plaatsen. Maar dan moet ik wel eerst een idee hebben. :+

Wie o wie zou mij kunnen helpen? Creatievelingen met een kunstzinnige geest, meld u!

Alvast bedankt! :D

Suusie22

Re: Wie kan mij helpen? (Tattoo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 09:41

als je ideeen op wilt doen is misschien het centraal topic voor tatoeages wat voor je?
deze staat onder mensenwelzijn

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 09:41

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 09:42

Oh sorry! Dat had ik niet gezien!

Dankjewel!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 09:46

graag gedaan :P

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 10:53

Aangezien er niemand in het andere topic reageert .. Iemand, mimimi? :p

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 12:15

Heb en beetje geduld. Moet geen grote worden zo te zien :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 16:52

ik wil je graag helpen! maar heb je een beetje een idee wat? tekst/ tekening/ allebei?
en hoe groot? maken de kleuren nog uit?
want anders moet ik wel heel groot denken en voor jou is het ook moeilijker om dan te vinden wat je wilt.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 16:54

Ikwil wel eens voor je navragen aan de kameraad van mijn zoon. Hij werk bij een tattooshop en maakt daar ook de ontwerpen.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 19:37

jasz schreef:
ik wil je graag helpen! maar heb je een beetje een idee wat? tekst/ tekening/ allebei?
en hoe groot? maken de kleuren nog uit?
want anders moet ik wel heel groot denken en voor jou is het ook moeilijker om dan te vinden wat je wilt.

Dankje!
Ik wil eigenlijk een kort tekstje ofzo, maar ik heb ondertussen nog iets anders gevonden. Ik ben een enorme fan van zwaluwtattoo's, zwaluwen schijnen voor vrijheid en onafhankelijkheid te staan en vind dat een mooie gedachte. Bij onderstaande afbeelding zie je 3 sterren, ik wil daar eigenlijk iets anders van maken, maar zou bij god niet weten wat. Mijn gedachte was dan een ster voor mn moeder, een voor mn vader, enz, ik heb 2 broers en 1 tweelingzus. Ik ben alleen niet zo'n fan van sterren .. Misschien zou je me daarmee kunnen helpen? Ik wil sws graag deze tattoo in het geheel wat veranderen,zodat het wat origineler wordt. Zou je me daarmee kunnen helpen denk je?

@Bonnelover ; bedankt! Graag!

De tattoo :
Afbeelding

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:50

ja!! ik wil het in ieder geval graag proberen, als je maar geen perfectie verwacht :D
maar ik dat wordt dan zaterdag, of misschien vrijdag avond laat dat ik er aan begin.
ik zal zo ff nadenken en dan kan ik vast wat vertellen.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 10:51

Haha ik ben allang blij dat je me wil helpen!! Dankjewel!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:55

ik had al wel een beetje nagedacht.. maar ik zal zo wel ff verder gaan.
dus vrijheid, van de kolibrie, en iets van een teken voor je familie? wat nog meer, kleuren of nog ander symbool?
ik vind het ook leuk om te doen, dus ik hoop dat het een beetje goed wordt.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 16:37

jasz schreef:
ik had al wel een beetje nagedacht.. maar ik zal zo wel ff verder gaan.
dus vrijheid, van de kolibrie, en iets van een teken voor je familie? wat nog meer, kleuren of nog ander symbool?
ik vind het ook leuk om te doen, dus ik hoop dat het een beetje goed wordt.

Neeik wil het graag zo rustig en subtiel mogelijk houden .. Dus geen kleuren en verder niks meer ebij haha .. lastig ben ik he!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:05

nee juist goed! hoe meer details hoe makkelijker ik een idee krijg en het goed kan uitwerken.
dus, zwaluw, teken(s) voor je familie en alles in zwart wit?
en dan een vliegende zwaluw?
ik stel misschien wat veel vragen XD :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:00

ik heb al een schets gemaakt. ik weet niet of je het wat vindt, misschien is het absoluut niet wat je in je hoofd had.
maar dat hoor ik dan wel :D :P
nou ja, de zwaluw is dus wat origineler gemaakt, meer realistisch. ik hou zelf ook niet heel erg van de standaard zwaluw tattoo's dus dat was leuk!
en er staat een hart op zijn/haar borst als symbool voor je familie. dit was een beetje een lastig puntje, want 5 symbolen rondom de zwaluw was wat te veel en ook een beetje afgezaagd.
ik hoop dat het was is, en zeg het alsjeblieft eerlijk als je het echt niks vindt, dat kan ik ook wel aan!
Afbeelding
oh ja, het is natuurlijk nog maar een schets :Y) }:0

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 23:13

Wauw! Mooooi! <3

wowowowwww, dat hartje is ook een heel apart idee! Mooi man!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 10:49

ooh blije ik!! wat fijn!
ja ik zat daar wel over te twijfelen, maar dit was wel mijn beste ingeving zeg maar.
zal ik m dan uit gaan werken? of nog een andere schets bedenken?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 15:10

ik heb m verder uitgwerkt, en ik ben er wel blij mee. het einge dat fout ging was het hartje, die is en beetje misvormt geworden :Y)
maar dan moet je maar het hartje van de schets bij deze uitgewerkte tekening denken :D
misschien dat ik nog een oplossing bedenk en dan nog een foto met mooi hartje zal sturen.
Afbeelding

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 08:50

jasz schreef:
ik heb m verder uitgwerkt, en ik ben er wel blij mee. het einge dat fout ging was het hartje, die is en beetje misvormt geworden :Y)
maar dan moet je maar het hartje van de schets bij deze uitgewerkte tekening denken :D
misschien dat ik nog een oplossing bedenk en dan nog een foto met mooi hartje zal sturen.
[ Afbeelding ]

Waaaaahh wat kan jij dat goed! <3 Ik vind m echt heel mooi!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:01

aah bedankt!! dat is echt leuk om te horen!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 11:05

:)

Heb je al vorderingen gemaakt? Ik ben zooooo nieuwsgierig! Haha!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:08

Jasz,

Ik heb je even een PBtje gestuurd :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 16:32

ik kreeg net een pb dat de tekening niet helemaal geschikt is. maar dan moeten de lijnen nog verder uit elkaar.
ik wacht dan even op nog een pbtje en dan kan ik m wat veranderen. maar dat komt dan vsn het weekend weer want ik heb helaas :( huiswerk
edit: als het goed is blijft het lichaam en hoofd dan hetzelfde, maar worden de vleugels en de staart wat simpeler. maar dat weet ik niet 100 procent zeker. als ik meer weet hoor je het gelijk!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 17:14

okee ik weet meer! schaduw, wat ik getekend heb is mogelijk, maar wel pijnlijk. je moet zelf beoordelen of je dat er voor over hebt.
en verder moeten de lijnen in de staart en de vleugels gewoon verder uit elkaar, dus minder lijnen. of je kan overal schaduw doen. dit omdat de lijnen misschien gaan uitlopen als ze te dicht bij elkaar zetten. als je de tekening zoals ie is goed vindt en er helemaal niks meer aan wilt doen kan je er voor kiezen m veel groter te maken.
maar ik denk dat het het handigst is om gewoon aardig wat lijnen weg te halen. en dan moet ji maar even nadenken wat je met de schaduw wil doen.