[ART]Mijn eigen breeching en ''riem'' maken van leer!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

[ART]Mijn eigen breeching en ''riem'' maken van leer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 13:26

ten eerste wil ik graag zeggen dat niets gekopieerd mag worden van de foto's ;)
Ik maak niets voor anderen ivm tijd en geld, en omdat ik nog veel moet leren voor ik daar goed genoeg voor ben ;)
ik ga het niemand ander leren ivm dat ik zelf nog leer :) ga dan naar een zadel maker die kan een hoop vertellen :)
en 17ben en daarnaast genoeg te doen heb :D ivm school ik hoop dat dit begrepen word

[UK] [ART] Yeah mijn eigen borsttuig zelf gemaakt!
[UK] [ART]Yeah eigen hoofdstel maken! (vervolg op borsttuig)
[UK] [ART] Eigen korset maken!!(vervolg op Borsttuig+hoofdstel)
[UK] [ART] borsttuig, hoofdstel,korset, bracer,en armband!

Hier alles op een rijtje tot nu toe :D

Borsttuig :D
Afbeelding
Afbeelding
Nista_RX schreef:
Ayla, als ik wist dat je hier zo actief mee bezig was op bokt, had ik je wel alvast wat foto's doorgestuurd van de shoot hoor :') Liever nog niet publiceren (heb ze nog niet nabewerkt :o ) maar voor de volgers op bokt alsvast n beetje een idee :)) Hoe zou deze combinatie met het hoofdstel zijn?
[ Afbeelding ]

hoofdstel
Afbeelding[/quote]
Afbeelding

Korset
Afbeelding
achterkant
Afbeelding
voorkant :D

Boog
Afbeelding
Afbeelding

Bracer
Afbeelding

armband
Afbeelding

Ontwerp breeching zijkant :D
Afbeelding

en bovenkant
Afbeelding

Zo'n soort riem word het alleen dan voor 1been en met een schede voor een dolk :)
Afbeelding

Ik hoop dat jullie het netzo leuk vinden... :)
Laatst bijgewerkt door JamieShanin op 02-11-12 13:51, in het totaal 3 keer bewerkt

Verosjaak

Re: [ART]Mijn eigen breeching en ''riem'' maken van leer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:38

Tja wat is namaken. Iedereen kan een breeching maken maar dan met andere tekens. Ik vind wel dat je goed bezig bent met het leer. Jammer dat je niets van deze kennis wilt delen. Bijv. hoe dik het leer is, met welke apparaten je het bewerkt en waar je het uberhaupt vandaan haalt.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:41

Heel knap hoe je het hebt gemaakt alleen jammer dat je zo niet aardig over komt.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 13:48

Dat vind ik jammer dat jullie het zo zien, en dat jullie niet begrijpen dat een meisje van 17 er niet ge noeg tijd en geld voor heeft om ff op en neer te gaan naar arnhem voor andere ivm met school...jammer ik bedoel het goed.
en ik snap niet dat jullie niet begrijpen dat ik liever niet heb dat mijn foto's worden gebruikt...

natuurlijk wil ik die kennis delen maar hoe kan ik die delen als ik nog aan het leren ben, dan kan je beter naar een zadel maker gaan of een volleerd meubel maker.... sorry dat jullie er zo over denken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:07

Hoe bedoel je? Even op en naar gaan naar Arnhem? Foto's mogen uiteraard nooit gebruikt worden. Als fotograaf zeer veel respect voor natuurlijk :) .

Ik kreeg eerder het idee dat je geen zin had om tips te geven over wat voor soort leer jij gebruikt (dikte, kwaliteit, waar je het vandaan haalt, etc), of welke apparaten je gebruik om je leer te bewerken (de patroontjes). Hiervoor hoef je nergens naartoe en het kost weinig tijd :) . Ik dacht dat je alle kennis voor jezelf wilde houden en niet wilde delen. Wat mag, is je goed recht. Maar ook ik vind het dan niet zo aardig :) .

Zo maak ik victoriaanse jurken, ook nog steeds aan het leren, maar ik deel zelf opgedane kennis (door van fouten te leren) wel.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:18

JamieShanin schreef:
Dat vind ik jammer dat jullie het zo zien, en dat jullie niet begrijpen dat een meisje van 17 er niet ge noeg tijd en geld voor heeft om ff op en neer te gaan naar arnhem voor andere ivm met school...jammer ik bedoel het goed.
en ik snap niet dat jullie niet begrijpen dat ik liever niet heb dat mijn foto's worden gebruikt...

natuurlijk wil ik die kennis delen maar hoe kan ik die delen als ik nog aan het leren ben, dan kan je beter naar een zadel maker gaan of een volleerd meubel maker.... sorry dat jullie er zo over denken

Ik bedoelde het niet op die manier.

maar net zoals de gene hier boven, tips geven kan altijd toch?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:00

Ja, daar is weer een topic *\o/*

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 16:02

Nou ik doe dit alles in arnhem terwijl ik zelf vlakbij alkmaar woon, alles staat bij mijn vader, ik kan niet veel over het leer vertellen om dat mijn vader dat gekocht geeft het. je word eigenlijk daar terplekke geadviseerd... je kan het beste aan een meubelmaker of zadelmaker (western) vragen waar je de tools moet halen, mijn vader had namelijk alles al omdat hij leer bewerker was voor motoren... vandaar!

en het lijkt mij heerlijk om andere mensen tips te geven maar daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor , en ik kan dat gewoon niet uitleggen over het internet, dat moet je echt voelen en zien als je het voor het eerst wilt gaan doen.

En ik heb nooit gezegt dat ik er geen zin in had en dat ik alles voor me wil houden, dat is zo jammer dat dat zo vaak verkeerd geinterperteerd word, want er staat dat ik er geen tijd voor heb ivm school tijd en geld. ;) dat heeft niets met zin te maken ;) want dat heb ik echt !!!! maar geen tijd :(

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:09

Je eerste post is een beetje onhandig geschreven, ook door het grote lettertype dat je hebt gebruikt maar wat maak je gave dingen! Zo te zien heb je talent van je vader meegekregen. Graag nog een fotoshoot en het resultaat hier plaatsen als je hele uitrusting compleet is! :D

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:13

Kom jongens niet zo moeilijk. Ze doet niet iets wat uitzonderlijk is. Leren leer bewerken is de kunst niet, dat valt overal te doen. Internet staat vol met pagina's waar je het kan leren, genoeg filmpjes op youtube en er zijn genoeg websites waar je alles kunt leren tot in de details. Ja haar vet gedrukte schreeuwerige letter type keuze en grote lijkt wat asociaal.. maar hell.. je bent op het internet. Zulke mensen heb je nou eenmaal.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 16:30

Benfan schreef:
Kom jongens niet zo moeilijk. Ze doet niet iets wat uitzonderlijk is. Leren leer bewerken is de kunst niet, dat valt overal te doen. Internet staat vol met pagina's waar je het kan leren, genoeg filmpjes op youtube en er zijn genoeg websites waar je alles kunt leren tot in de details. Ja haar vet gedrukte schreeuwerige letter type keuze en grote lijkt wat asociaal.. maar hell.. je bent op het internet. Zulke mensen heb je nou eenmaal.

ehh sorry bedoeld u nu dat ik associaal ben? ik zet gewoon heel netjes neer dat ik dat liever niet heb, want als ik het in een normale lettertype neer zet
is mijn inbox binnen noodtime vol ... dat vind ik niet erg!! maar ik vind het zo banketstaaf dat ik het gewoon weg niet kan uitleggen...

als ik eerlijk mag zeggen u komt best kwetsend over...best wel erg hoor ik las het en ik dacht echt auw... wat een lekkertje is dit...
sorry...maar zo denk ik er over

en ja het is wat onhandig getypt sorry... het is ook anders geworden als ik dacht maar ik moest naar t ziekenhuis waardoor ik het nu niet meer kan verandere...

xxx_manon_pp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:37

Wauw wat ontzetend gaaf <3

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:37

leuk!
ik volg weer!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:38

jee nieuw topic *\o/*

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 16:52

Ik heb al een berichtje gestuurd naar de moderator of die mijn openings post wilt aan passen.

Manon@ Bedankt :D

Pinczo@ dankje!!

eclair@haha thanks!! :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:55

De manier waarop je het zei was niet netjes. Je hoeft het niet zo groot op te schrijven. Je had ook kunnen zeggen

" Ik krijg vaak de vraag of ik ook voor anderen dingen wil maken. Helaas heb ik hier de tijd niet voor."

Komt al heel anders over, in een totaal ander lettertype. Natuurlijk zul je altijd mensen hebben die niet lezen en je een berichtje zullen sturen. Helaas heb je dat soort mensen ook.

JamieShanin schreef:
Benfan schreef:

ehh sorry bedoeld u nu dat ik associaal ben? ik zet gewoon heel netjes neer dat ik dat liever niet heb, want als ik het in een normale lettertype neer zet
is mijn inbox binnen noodtime vol ... dat vind ik niet erg!! maar ik vind het zo banketstaaf dat ik het gewoon weg niet kan uitleggen...

als ik eerlijk mag zeggen u komt best kwetsend over...best wel erg hoor ik las het en ik dacht echt auw... wat een lekkertje is dit...
sorry...maar zo denk ik er over

en ja het is wat onhandig getypt sorry... het is ook anders geworden als ik dacht maar ik moest naar t ziekenhuis waardoor ik het nu niet meer kan verandere...

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:00

Citaat:
ten eerste wil ik graag zeggen dat niets gekopieerd mag worden van de foto's
Ik maak niets voor anderen ivm tijd en geld, en omdat ik nog veel moet leren voor ik daar goed genoeg voor ben
ik ga het niemand ander leren ivm dat ik zelf nog leer ga dan naar een zadel maker die kan een hoop vertellen
en 17ben en daarnaast genoeg te doen heb ivm school ik hoop dat dit begrepen word

het spijt me zeer hoor maar ik vind dit ^ niet meer dan netjes! wat dan nog dat het een lettertype groter stond, het is dan wel duidelijk snap u?
daar hoeft u mijn werk niet voor af te kraken ?! dat vond ik namelijk niet zo fijn... ik hoop dat u dit snapt.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:03

Ik kraak je werk ook niet af, ziet er goed uit. Maar mensen zullen ook eens moeten begrijpen dat ze niet maar bij een persoon aan hoeven te kloppen en eens moeten googlen. Er is ontzettend veel te vinden over het bewerken van leer. Daar hoeven ze jou niet om lastig te vallen toch?

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:05

Ohh okey, mijn excuses dan , dan las ik uw berichtje verkeerd ;)
Nee oke, ik heb ook altijd naar mensen die vragen gesteld hebben gezegt van goh ga eens bij jou in de buurd naar een zadel maken opzoek of een meubelmaker, ik kan dat niet zo 1-2-3 uitleggen.

dank u wel voor uw uitleg ;)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:08

Heel gaaf gedaan hoor, echt mooi.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:13

Bedankt!!

Hebben jullie nog opmerkingen over de breeching?? wat ik er aan zou moeten veranderen? er komen trouwens nog meer [WIP] foto's ;)

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 19:12

ik vind alles wat jij maakt zo gaaf ! ik vind de breeching qua vorm heel mooi zo !

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:05

Was dit topic niet bedoeld om iemands kunsten met leer te showen in plaats van iemand af te zeiken over de manier waarop ze de openingspost maakt.....? Ze heeft het er een beetje direct neer gezet en gewoon lekker duidelijk ... Dat ze hiervoor nou weer 'asociaal' wordt genoemd.... Beetje jammer dit
Dacht werkelijk dat het hier om leer ging in plaats van communicatie

Ik vind het heel gaaf wat je doet, zou het zelf niet kunnen

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:12

ik snap je opening wel hoor, gewoonweg duidelijk zodat daar geen vragen over komen...
vind het knap hoe je het doet haha ik doe het je niet na!

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 12:49

Gaaf hoor vind het erg knap