Vorige week ben ik bij iemand geweest die ik nog ken van de manege. Momenteel traint zij IJslanders en ze heeft ook een eigen. Ik wilde al een tijdje foto's komen maken en vorige zaterdagmiddag was het licht werkelijk prachtig en hebben we op 't laatste moment nog afgesproken. Eerst een aantal 'gewone' foto's en op het laatst ook nog wat silhouetten gemaakt. Het idee van een silhouet van de prachtige gangen van deze dieren wilde ik heel graag vastleggen. Op het laatste moment (de zon was net onder) hebben we nog foto's gemaakt. Een vriendin van haar was ook mee, die reed een vijfganger (de telganger in dit geval) en zijzelf reed de tölt. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze foto's vinden! Wat zouden jullie veranderen, volgende keer anders doen en vind je het idee zelf geslaagd?
Tölt:

Telgang:
Deze foto heb ik bij de benen wat opgelicht omdat ze helaas wat lager langs de dijk ging. Deze gang gaat zo snel dat bijsturen op het laatste moment niet echt meer een optie was. Wat vinden jullie er zo van?
Lief zijn hoeft niet, eerlijk zijn wel.

)