Ik ben momenteel bezig met een vrij werk. Heb nog wel wat opdrachten staan, maar niet zo verschikkelijk veel dus dit is even lekker voor mezelf
Ik heb gekozen om een fazant te tekenen omdat ik de kleuren erg mooi vind en we er constand 1 rond huis hebben lopen. Mijn dochter vind de vogel ook erg mooi. Ik wil hem laten zien op een markt waar ik in aug sta en mocht hij niet verkocht worden krijgt hij een mooi plekje in de woonkamer, hal of in haar slaapkamer
De schets heeft me bloed zweet en tranen gekost, dus toen hij stond op een schetsvel heb ik hem ook lekker over getrokken

De achtergrond en de snavel:

begin van de kop:

mochten jullie tips hebben hoor ik het graag! Ook als mensen graag close ups willen zien of stap voor stap een gedeelte wat ik nog moet doen hoor ik dat graag, dan maak ik wat extra foto's
Dit papier is trouwens Mi-teintes 50 bij 65 cm. Het krijt wat ik gebruik is van Rembrandt en de pastelpotloden van Faber-Castel.
Ik hoop dat veel mensen het leuk vinden mij te volgen en aan te moedigen, er komen namelijk nog een hoop veren aan
Die is echt heel mooi!