wanneer geld vragen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

wanneer geld vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 18:14

Dan maar de vraag hier stellen.

Had toenet weer de zoveelste discussie met mijn moeder, zij vind nml dat ik geld moet gaan maken voor de foto's die ik maak. Ik zit hier nog in dubio over. Ik twijfel of ik daar goed genoef voor ben, maar aan de andere kant besteed ik er wel veel tijd aan. Dus wat vinden jullie, wanneer kan je geld gaan vragen en hoeveel?

Ik fotografeer sinds oktober met een Nikon D3100. Daarvoor heb ik wel wwat gefotografeert met een Canon, maar was niet erg sirieus

http://img52.imageshack.us/img52/1416/dsc0519kb.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/4197/dsc0401.png

Aprils_joke

Re: wanneer geld vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:18

ik moet zeggen dat ik daar ook over aan het nadenken ben.
ik ben namelijk nog echt een beginner maar ik wil wel graag shoots gaan doen om ervaring op te doen.
maar nu zeggen indd mensne om me heen dat ik er echt geld voor moet vragen al is het maar een 10tje
maarja ik vind het dan vervelend als de foto,s mislukken dat diegene daar dan wel voor heeft betaald.

ik heb het namelijk zelf ook mee gemaakt dat ik iemand liet komen die betaalde ik 15 euro
maar echt mooie foto,s of de foto,s die ik echt wilde hebben had ik niet

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 18:21

Daar zit ik ook mee, er zitten nu gelukkig wel altijd gelukte foto's bij :P . Maar gelukkig vragen meer mensen zich af.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:22

inderdaad daarom
maarja 15 euro is msichien niet veel.
maar daar kun je ook mooi 2 balen zaagsel ofzo voor halen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:23