Ik ben een heel emotioneel persoon en kan niet altijd even goed met hele heftige emoties omgaan.
Gelukkig kan ik het wel kwijt in mijn kunst, wat inhoud dat ik soms moét tekenen om te voorkomen dat ik een beetje doordraai.
(klinkt heel heftig, maar soms voelt het ook echt zo. Gelukkig komt het niet zo vaak meer voor)
Hier ben ik 2 uur geleden aan begonnen. De reden wil ik liever niet online zetten, maar de titel zegt denk ik wel genoeg.
Heel erg onzeker en bang is wat ik nu voel.
Ik wil dit werk graag met jullie delen. Ik ga niet voor perfectie, maar wil jullie zo laten zien dat kunst ook een helende werking kan hebben.

Het is pastel op suede 30x40 cm.
Dit was trouwens mijn laatste emo-werk. Ik had net een miskraam gehad, de onmacht en het verdriet heb ik hier in gegooid.
http://4.bp.blogspot.com/-OG_fA2tuOqA/Tyu4teHtlhI/AAAAAAAABos/P5QSK1odR7w/s1600/IMG_8783kkl.jpg
De emoties hoeven van mij ook niet duidelijk te zijn in de tekening. Het gaat mij puur om de verwerking.
Ik vraag me trouwens ook af of er meer mensen zijn die dit hebben?
Ik denk dat ik hier tussen mijn 12e-14e bewust achter ben gekomen en dus ook echt ervoor ga zitten om te tekenen als ik iets kwijt moet.

, Your mornings will be brighter...
?